Iconi di castagneto

Durante u sacramentu di u casu, i ghjente chì vulete casà per ghjurà davanti à Diu. Stu passu hè cunsideratu assai seriu è micca parechji pareti decide nantu à questu. L'urdinazione hà certe tradizione . Ogni chjesa possu avè u so regule propriu, ma in generale tuttu u principiu cù una confessione tempura, chì aiuta à i ghjovani à esse purificati di i peccati è negattivi. Dopu chì questu, u prete dà una lista di l'elementi necessarisi per u rituali.

Ciò chì deve esse icone di castagneto?

Per a benedizzione di a coppiu, u sacrificadore usa dui icone chì deve esse acquistatu è santificatu in anticipu: u Salvadore è a Mamma di Diu. L'imaghjini sò chjamati coppia di matrimoniu, è ponu esse truvati in una sola tappa. Hè permessu di utilizà micca solu l'imaghjini scritte, ma ancu cù rossi bordati cù filamenti è perdi. Una altra condicioni impurtante hè chì l'icona serà cunsideratu un attributu sagru si u maestru chì u produciu hà avutu prima benedizzione per eglise, cusì hè megliu cumprà l'imàgine per a vuta à u tèmpiu.

In certi famìglie ci sò i icone di i casali, passatu da generazioni à generazione, in u quale l'accurdate e forza di a famiglia. U icona di u Salvadore hè di un omu, perchè hè per ellu chì Cristu hà da puntuale à u percorsu di a vita, è aiuta in situazzioni difficili. L'icona di a Virgine Maria si usa a benedizzione di a sposa. Ella guardarà l' amore , è dà a saviezza, è e prichere vicinu à l'imaghjina aiutanu à incunà.

In tuttu l'annunzienu, u casu di i buttoni hè vicinu à a ghjovana. À a fini di u sacramentu, i viscuvi davanti davanti l'imaghjini. Dopu à quessa, i cômagi piglianu l'icone cun elli è accadammi in a casa duv'ellu viranu. Hè ricumandemu per colpià in a parti orientali di l'abitazioni. Icons seranu cum'è un certu amuletu, chì prutege cù i negattivi è diversi prublemi. Puderete pricà per parechje imagine è dumandate a prutezzione è aiutà.

L'icunizazione di u casamentu più cumunitivu di u Salvadore hè "Lord Almighty". Questa imagine hè diretta micca solu à u momentu di tristezza, ma ancu in gioia, cù parolle di gratitù. Prima di l'emissariu dumande a benedizzioni è a misericòrdia. In quantu à l'icona femminile, a maiò parte di e coppiu scelta l'imagine di a mamma di Kazan. Face à prublemi persunali in i prublemi di famiglia, perchè aiuta à aduprà una famiglia forte è felice. Hè nutate chì l'utilizazione di l'altri iconei hè micca impeditu da a chjesa.