Pregnant 36 settimani - u pesu fetale

U mandamentu sarà prestu, ma u tempu restante prima di cunsigliu pò esse una mamma senza fini, cum'è u pesu creciente di u fetus à 36 settimani fa l'stomacu enormamente grandi. Ci hè difficiule per una donna chì cammina, hè quasi impussibule di volitallu, per ùn esse cagiunendu un sognu di notte sanu. Ma per perderà a prisenza di u spiritu ùn valenu la pena, postu chì a vita aspettava è adurata prestu prestu in a vostra vita.

Fetal size in 36 simani

U diminuitu di u fetu à 36 settimane si pò varià in u rigistru di 46-50 centimetri. U zitellu hà bastatu propiu digià è duvete parechje oportunità. Cusì, per esempiu, ellu succima i so diti, preparanu per l' ameglie . Hà capelli chapechji, un crane brillo chì hà sappiutu parechji cambiassi sottu sprendu per u canali di nascita, è hà sviluppatu a sèntzia. L'ultime permette à u zitellu à riagerà à l'emozioni di a mamma cù scherzi è ponti in u stomacu è i costiglioli.

U pesu di u fetu durante a gravidanza à 36 ghjorni cuntribuisci à u fattu chì u fondu di l'utru s'arrizza à i so vastu vignetu. Queste impone difficult breathing, impossibilità di ghjuntunu è difficultà à a vita di u ghjornu.

Avanzamentu fetu 36 settimani

Inoltre, u surgeu hormonal, chì "furnisce" u fruttu à 36 settimani di gravidanza, pò purtà à l'apparenza di l'exceppia capidda in l'abdomen, o caschju è l'armamenti. Questu hè un fenomenu timpuraniu chì serà passatu dopu a risuluzione di u burden. U fruttu in 36 settimani ùn sia a vostra pusizioni iniziale chì hè decisa à a visita dopu à u ginecologu. In spessu, u zitellu hè in u corpu à l'usu, ma casu di presentazione pelvica ùn sò micca sclusione.

U sviluppu fetale di 36 settimane pò diventà a causa di a donna per sviluppà signalazioni finici di toxicosis è un grandu aumentu di pesu. Hè perchè i visiti in ginekulugia sò diventate più frequenti, perchè era pussibule cuncordera a so dieta è regime di ghjornu. L'attività di u fetuu nantu à a 36 simana di gestazione hè significativamente reducida, u zitellu hà digià travagliatu i so ritmi di u sonnu è u restu, spessu dorme, accunsente per e forze per u nascita.