Sophie Turner hà parlatu di u side malu di a seria "U ghjocu di tronu"

Mentre i fanali di u prughjettu superpupulativu "U ghjocu di tronu" sò tristi in anticipazione di a staghjunada è si custruiscenu e teorizzioni sorpreneur à u destinu di i so caratteristi preferiti, l'attenti sò intrenu in u so modu. Danu entre entrevista, chì cuntanu di u prucessu di filmatu è e so spirienzi ligati à u travagliu nantu à a film.

L'immunista Sophie Turner a rappurtari chì hà forte sentimenti per u spettaculu. U fattu chì a zitella hà fattu u so debut in a fantasia saga in 13 anni. Dopu à 8 anni, hè assai teme di spedinu cù u so caratteristiche gustu. Sophie anticipa u dulore da a perdita di Sansa è a insecurity:

"Sentu scantu. Imagine, per anni, haiu travagliatu in un tali mega prughjettu com'è "U ghjocu di tronu" è si sò stati assicurati, protetti. Sapiu - Avete un travagliu! Questu hè u megliu seguru. E ora, u travagliu hè venendu à a fini. Ma hè ancu un momentu psicologicu: l'equipaggiu di film hè diventatu quarchi cosa cum'è a me segona famiglia. Cumu sia da esse senza elli? ".

A riggina di a serie

Una ghjovana attricta britannica dicia chì in u settore di a film hè una tradizioni imprevista:

"Pensate chì anu studiatu u script in anticipu? Ùn avemu micca cunnisciutu finu à l'ultimu u mumentu chì di i nostri erimi serà uccisu da i banners di mostra in a nova stagione. Hannu u so ghjocu - scrive un script fake. In questu, qualchissia morire, è quarcunu quede viva. Scenario hà datu "furtunatu" è dà l'oppurtunità di campà cù questu pensamentu per parechji manoli. A verità hè revelata literalmente prima di u filmu ".

A zitella ammettiu chì such intrigues aghjustanu assai i nervi di l'attori. Anu anu avutu una idea - per vindetta nantu à i pruduttori è simpete chì fighjenu u prugettu nantu à a vigilia di l'iniziu di u prucessu di sceltu. L'urdinamentu hè simplice - per evaluà a reazione.

Un squadra di a cumpagnia amichevuli pò esse sustene l'uni di l'altri. Quandu unu di l'attori hè "ammazzatu", i so culleghji andà à u restu di u restu di festa di avutru, à almenu un pocu per sustene l'eroi "cattivu ferita".

Comu sapemu, "U ghjocu di tronu" hè un spettaculu fridesimu. E cù ogni seria di morte è più, è l'eroi sò menu. Per quessa, i partiti di avvucatu sò guasi ogni simana.

Leghje ancu

Prima chì Sophie ùn truvò un locu, fù turmentatu da u timore di "morte". Avà ogni cosa ha cambiatu, è ella hè prevista a tristezza di parting cù u so caratteru. L'attrìzia accittò u so amori à a so heroina è hà chjamatu u so nome Sansu Stark.