U prìncipi Harry hà datu una entrevista candid à Newsweek à i monarchi, u modu di vita è u memore più terribili

Tutti sò abituati à u fattu chì i monarchi britannichi, si danu entrevista, sò assai riservati. Aieri, e pagine di l'edizione Newsweek eranu u ragiunamentu di u prìncipi Harry, chì diffirìanu di tuttu ciò chì hè statu publicatu finu. U prìncipe di 32 anni parrava nantu à a so vita, u memoria più terribili da a so zitiddina, a lezziò Diana li dava è più di quessa.

U prìncipi Harry

Semu a ghjente più cumuna

A so intervista cù Harry hà iniziatu cù ciò chì hà dettu di u modu di vita chì guidanu:

"Tutti pò pienze chì ci sò in un capucino, chì ci pruteghja da tuttu u munnu, ma ùn hè cusì. Ùn simu ordulari. A Princesa Diana hà fattu tuttu ciò chì no eremu micca untuvatu da a realtà. Ella hà pigliatu à i refugghi induve l'esse senza u viulente, per viaghjà à i paesi poviri, è eccu avè vistu bè. Allora era spavintatu chì qualchissia puderà esse. Tuttavia, hà fattu tuttu ciò chì hè bè. Mamma in noi hà stabilitu l'umanità, l'amori è a cumpassione. Tutte e qualità stanu avà manifestatu in tutti i prugetti caritatevuli chì sughjettu. Inoltre, tali ghjaghjoli hanu influinzatu u modu ch'e aghju avutu. Cusì, per esempiu, ùn andà solu per shopping, in particulari per l'alimentariu, per mè. Amassi à visità supermercati vicinu à a mo casa è cumprà culori verdi è carne. Invece, aghju sempre a paura chì ricanuscianu à mè è cumincianu un bummiu, ma finu à quì ùn sò micca stati incidenti. Sapete, se iu avemu picciutteddu, poveru, iu vi purtaranu cum'è quandu era aghju trappe di Diana. Hè assai mpurtanti per mè chì ùn sò micca "sfracciati" da e persone è di a sucità. "
Prìncipi William, Principessa Diana è u prìncipi Harry

U princìpiu hà parlatu annantu à a memoria più terribili

Dopu questu, Harry hà discorsu di parlà un pocu nantu à a so zitiddina, o più bien di a memoria chì stilla causa u so scossa. Eccu i parolle chì u monarchu disse:

"A ceremonia di rigiunetta cù Diana era un veru infernu per mè. Allora aghju usatu a l'idea chì a mo mamma ùn esiste micca più cun noi. Allora u me babbu hè vicinu à mè è dice chì avè assistitu à un funeral. Vuliu fughjì, fendu in cantone è chianci, ma u debitu di a famiglia di u monarch ùn era micca permessu di fà. E avà sò caminatu dopu à u casciu di a mo mamma, è millaie di persone mi vegu, è millionsu più vede a ceremma nantu à a TV. Aghju avutu u sensu ch'e aghju ritruvatu in acqua di ferli è ùn esce micca. Cuni i mo figlioli, ùn aghju mai fà chì quandu pare per esempiu. Hè sempre bisognu di piglià in psicologie è moralità, anchi anchi qualchì 20 anni fa nimu hà pensatu à tuttu. "
Earl Spencer, prìncipi William, Harry è Charles à u funerale di a principessa

Harry hà parlatu un pocu annantu à u so caratteru

Dopu quì, u prìncipe hà dettu à i lettori di Newsweek da perchè ellu hè cusì attivu in prughjetti caritativi:

"Aghjustu un caratteru impulse impulsivu è emotivo, chì era sempre cusì cusì. Hè per quessa chì dopu a morte di a me mamma, a mo vita hà principiatu à sviluppà micca cusì quantu volte. A mo energia s'hè addivintatu quarchi cosa malviziu è cuminciò à manifestazioni in i scarsi atti chì parechji affliti. Tuttu si cuminciò à cambià in i 25-26 ans. Allora pigliu à capiscenu chì a mo mamma ùn sia micca apruvatu di tutte e so antichi. À u tempu, aghju truvatu un outlet in caritati. Allora aghju vogliu e mio emozioni è quandu vegu chì a mo assistenza aiutò, hè diventata d'una manera più faciule ".
Queen Elizabeth II è u prìncipi Harry
Prìncipi Harry è William
Leghje ancu

U prìncipe hà dettu infurmatu nantu à u cumporu di u monarcu

Parechje chì seguenu l'esistenza di a famiglia reale di a Gran Bretona sapemu chì "protuccaru" sò a so vita. In ogni casu, sò quelli chì sònnii di esse in u locu di a regina o di i membri di a so famiglia. Questa decisione di parlà cun l'entrevistadore Harry:

"Chi ora hè a famiglia reale di u Gran Bretagna per ogni persona?" Credu chì questu hè u putere di u bonu chì Lisabetta II hà criatu annantu à l'ultimi 60 anni. Sò assai aghjenti per ella per u fattu chì ùn hà micca pricatu cun una scelta, vole à stà in a famiglia è diventate publicu o micca. Tutti vinìanu da ellu stessu. I è Uliam si stalletanu in a famiglia è avemu da circà di trasmette à u populu un pezzu d'amore. Hè assai impurtante per noi chì tuttu hè assai sinceru, è micca solu "waving someone's hand". Hè veru, a reina hà u più rispunsevule. Ùn pensate micca chì qualsiasi membru di a famiglia volenu diventà u rè, ma siddu si succedi, quellu chì hà digià cù dignità continuà a continuà a tradizione di u bonu di a reina.
Prìncipi Harry, Kate Middleton è Prince William cù i zitelli