Ginnastica Tibetana per a perdita di pisu

A scelta di u prugramma di furmazione dipende di e vostre scopi - sportivi prufessiunali, a splutazioni musculale, a participazione in cuncorsi, cumpetenze, tutte sse cose u tempu di travagliu ogni ghjornu. Ma ci sò ancu esercizii chì sò ideali per i persone chì cercanu a bellezza è a salute - hè una simplicità gimnastica Tibetana.

Questu cumplicatu di gimnastica Tibetane per a lazzaruni si deve esse realizatu ogni ghjornu - in questu casu, questu hè tutte e regule. In ogni casu, a durata di a vostra furmazione tibetanu pò esse 5-10 minuti, pudete dì chì ùn si pò piglià u tempu in tuttu, ma deve avete da fà lentamente.

Quandu tuttu hè in modu in u corpu, normalizeghja tutte e so prucessi è funziunalità è vi dà un corpu sano purificatu. Questu hè ancu appiicatu à a perdita di pisu, perchè a ginnàstica tibetana hè adattata per a perdita di pisu. A perdita di pisu o di pisu - ùn importa micca quale hè u vostru prublema, fate stu complexu simplice per a rinuvamentu, è u corpu stessu ajustà a so aparenza è u statu internu.

In prima, stu cumpurtamentu di gimnastica di i monjos Tibetiani, chì avemu aduprà per a perdita di pisu, era un segretu chì abitava solu l'alte muntagnoli è a menti illuminati. In ogni modu, dopu a pubblicazione di "L'Eye of Revival" di Peter Calder, un sistema simplici è efficau di esercizii hè diventatu assai populari di u mondu, chì u so secondname, apprufittatu da l'autore di u libru nantu à i perenni Tibetan - "L'Eye of Revival for a Modern Woman". In i dui libri, hè, in fattu, chì sta gimnastica hormona in Tibetà hè utilita per a perdita di pisu, per l'equilibru psicologicu, per a bellezza, è per tuttu ciò chì puderete pensate.

Eserciti

Prima di l'iniziu di u gimnastru, si sente, rilassate u vostru corpu, si cuncentra in u centru di l'energia - a zona d'ombligo, sentenu a forza vitale chì circula in le voi.

A cima hè stata raptada à u celu, a ghjuvanotta sceglie ghjuvata, li mani ristritti, a spine hè ghjustu.

Pigliate qualchi soppressioni è esaltà, po vuoli salute à i quattru elementi - u Sol, Cielo, acqua è Terra.

Mentally passanu a vostra energia interna da u viertu à u pedicurinu, longu a spine.

L'esercitu deve esse fatta assai pianu.

  1. Emu ghjunghjenu diretta, piglià un respiru è stende i nostri bracciale à i lati. À l'exhalazione, siammu relaxed "sali" tuttu - avemu favuratu è lasciate e mani. Scaricate 3 volte.
  2. Diventemu u nostru braventu in u latu, ghiaccio in sensu urariu. À circà hè necessariu in un puntu, a quantità di ripitizioni duverà esse stanza - avemu principiatu cù 3 rivoluzioni è anu finissimu finitu à 21 volte.
  3. Fate nantu à u paviu, mani longu u corpu, i peri allungati. Pigliemu a testa, piddà ascultallu e perpende verticali. Pigliemu i calcutti nantu à noi, staccate a chjama à u pettu. U linu sò prisenti à u pianu. Inhale - sullivanu a testa, tiveru - sullivate e so perte, exhalate - bassa i peri, da testa.
  4. Assicurati, calzini nantu à noi, avemu firmatu in u pianu cun e mani, piglià a pusizione di a "tavuletta" - a pelvis estira in altizza, a testa hè spartata da volta, a spalle, a pelvis è a testa sò parallella à u pianu. Partì ci andenu à l'IP, inhale - aghjustemu a chjama à u pettu, à a demenza ci tira a pelvis, l'exhalazione - andemu da falà.
  5. Stà nantu à i so ghjinochje, i so gammi sò largamente aparti, ripusenu i so dintorni nantu à u pianu cù i so mani in i bassa. Doppu a inalazione, si devandemu devandemu, nantu à l'exhalazione risparmii à l'IE, a nostra capu hè inclatu à u pettu. A deflectione ùn deve esse in u pettu, è micca in u bassu, per questa propria, i manu sò pussidati - anu cuntrollatu a distruzzioni in a cintura.
  6. Fate nantu à u paviu, e mani sò diritti, pisu di corpu à i pomi è nantu à e mani. Tirannusi, inhaling - partemu à l'attitudine di u cane cù a so capicucera davveru, questu, doblegu à a metà, cù a pelvis stinendu in altizza, armati è peri stinnilicati. À l'exhalazione turnate in a FE.
  7. Stretching - stand up straight, your right wind due to your head, the left glides along the leg. Fighjatu à a manca, fighjenu à a manu diritta, in seguitu à l'altra parte.
  8. Petti cumminciuti, mani sottu à i lati, avemu ottinutu à u soli, firmate nantu à i mischji, scola l'energia di u Sun. Cumu spieghjanu, fracciate i vostri brazze, cunnette e mani in u vostru pettu - mandate tuttu u lume è calore à u vostru core.