Preparavanu i pianti di mela in invierno

Un invernu frize è frosty ùn passa micca senza traccia à l'arburi in i nostri jardini. Molti pruduzzioni pò esse significativamente affettivu di i ghjàllichi, è parechji - è mortu sana. Hè sopratuttu cuncrete à e piantini ghjovani, chì ùn sò micca avutu tandu tempu per esse più forti è di ripiglià a basa. Scupremu per appruntà e mudeli di mela à l'inguernu per prutezzione di u to giardinu da i periculi di u inviu.

Amparà di mudelli in piena invernu

In regula, per preparà e piantinu di muggaghja per u vindu invernu, devenu esse enterriti in a terra nantu à u situ, è in a primavera, ci vole in pezza in un postu permanente. Opiscenu una secca è, in u tempu, prutetta da i venti nantu à u giardinu. Allora ci hè bisognu à dug un fossu 50 cm in altu è circa 40 cm in spaziu. Hè megliu se si trova da u punenti à u livante.

I radichi di a piantina prima di manghjonu sò dipped in chatterbox di arcilla. Pusitonemu a pianta in un groove per chì e radiche si parvenu à u sudu. Avà u mudie pò esse sprinkled da a terra, pre-mezclendu cù fossi è humus. Da quì, a piantina è u locu induv'ellu si trovanu i so radichi sò abbrati cù agrofibra . Quandu a chjera cascata, serà necessariu di monitorà constantemente chì nantu à a piantula picchina hè una persone benzina di neve.

I roti spessu infettanu e piante di mela in invierno. Per impediscenu di sta succorsu, avemu bisognu di mette u ramu di u ramu è a rame di u coniferu sottu u babbu, chì pò scantà i frutte. Chì avete da ricercà e piantini di u meli in u invierno per a prutezzione di l'invasioni di i rosi. Una manera affidativa - per trasfurmà i zucchetti di e piante cù una pantimedia capron ordinariu, fendu questi cun scotch tape. E lènidosi è li rossi di Capron ùn si purgavanu. Inoltre, sottu tali rifughju, l'arbureti ùn sdrughjenu è diminuera. Un modu più complexu per prutezzione di i zucchetti di i pumati giovani in l'invernu sò da esse stallate una fezza fatta di una rutta di multa di metallo. Certi urtulani utilizanu polietilene spuma, chì hè stata ferita in trunchi di e piantini d'apple, è micca chì nisun roentori sarà teme di l'arburi ghjovani.

Comu pudete vede, preparalli manciuli di mela inveci di l'inguernu hè una materia sìmili, ma ùn deve esse micca trascuratatu.