Camera jasmine

Nisunu millenariu avianu un omu hà avutu notte un ghjudìdulu arricchinu è insuffosamente forti. Ùn parechji pirsuni sapemu chì u macchina à crescente in parechji giardini è i jardini fronti, chì hè cunsideratu ghjennaghju, ùn hà nunda di fà cù ghassà - hè un chubushnik. Jasmine hè una pianta completamente distintiva. Di e numerosi spezii di gesuminu chì vive in u salvaje, ci sò solu dui servitori: un holocanth è un sambac (ghjinancu arabu). I pruduttori di u fiore, chì dicenu di ricusalli a so cullezione di i pianti cun ghassi, avè bisognu di ricurdà - a fragranza di questa fioritura hè incredibile forte, perchè ùn hè assicurà micca adattatu per quartieri di vività, sillari i chjiuzzi e chji di i zitelli.

Sala Jasmine: care

Comu a cura di una sala di jasmine? Curingu per spugliatoghji in spaziu hè abbastanza simplice è abbastanza in u spalle, ancu u più impegnu florista. Per questu sta pianta per sentu còmpiu, pompiamente di splendore è piacevule à l'ochju cù una aspetta bedda, hè necessariu attentu à i punti di seguente:

  1. Temperatura - in modu di ghjinanesi à fioritura, hè necessariu di creà l'illusione di cambià a staghjunalità. Questu hè, in l'estiu è in a primavera, a temperature deve esse più altu ch'è in l'invernu è in u vaghjimu. A tampiratura massima in invierno ùn deve micca supere + 20 ° C.
  2. Iluminazione - u ghjeniscenu hè assai liggeru, ma ùn hè micca degnu di abbulisciare di u soli. U locu più otticu per u locu di u jasmine hè cunsideratu cumminciali di u ventu orientali, induv'ellu u ghazaldi di l'uttanu pò creà senza sensu additivu.
  3. Riotti - a quantità di umidità necessaria da u ghjessinu dipende di a stagione. In l'estiu è in a primavera, ci vole à rende abbundante, evitenente à l'asciuvassi fora di u Cumunu terzu. In u invernu, a regola deve esse moderatu, cum'è a terra si secca. À a qualità di l'acqua per u regnu averà ancu esse attentatu particularmente: in nisun casu ùn pò mancu l'acqua d'jasmine da u grigiu è l'acqua fridda. L'acqua hè sempre prutetta, è hè ancu megliu aduprà chjesa o acqua filtrata per questu.
  4. L'umidità di l'aria - l'aria in a camara ùn devi nisun casu seca. L'umidità pò esse cuntrullata cù un umidificateur speciali, o spraying jasmine da a pistola per chì l'acqua ùn vene micca in i fiori.

Perchè ùn ci era micca una quistione, perchè u ghjenne micca fiore, hè bisognu di guardà strettu cura di e cundizioni di mantenimentu necessariu per questu. Ma a cundizione più impurtante, u jasmine vitale - hè u so cuntenutu in l'invierno à una temperatura bassa è cun regnu minimu. Hè ancu utili a trimma di a pianta in primavera, eliminendu tutte smanii anziani è dèbbuli.

Camera Jasmine: Reproduction

Ci sò dui modi cunnisciuti in u ghjesiminu hè multiplicatu per spaziu: e tinghje è i strati di l'aire.

  1. A ripruvazioni di u jasmine per i scorci di l'uttene si vede dinò: da una curura di tagliu di pianta adulte cut in grandezza di 12-15 cm, nantu à quale ci hè 4-6 foglie. Queste i tagliati devi esse situatu in l'aghjunghjenu o di u mischju di u macizu (sand + sheet earth) per a radicali di 30-45 ghjorni. Dopu chì i foglie chjuchi parevennu in e tinghje, pò esse traspurteri in teste separati.
  2. A ripruzzioni di a sala di ghiacciata cù capelli di l'aire fattu hè stallatu cusì: vicinu à a pianta mamma hà fattu un pochezzu chinu di terra. In u zizculu più nica di a pianta madre hà presa una petite incisione è u postu di a incisione hè pressatu à u pianu in un pote chjucu, rimbursatu cù una bracera. Quandu u ghjovanu ghjorni quede nantu à u latinu, hè sipatu da a pianta madre.

Sala jasmine: malatie è peste

A maiò spessu, i jasmine internu hè attaccatu da i bianchi , pulatori e aricchi aricchi arricavani attaccati à a parti infermale di e foglie.