Jim Carrey hà suvitatu u suicidatu di u so amatori è cuntò di u so paesu

Jim Carrey ùn si pò micca rimpriverze da u suicidio di a so ex-sposa Katriona White. Per a prima volta da a so morte, l'attore hà dettu infurmazioni nantu à i dati di a so parting à i ghjurnalisti.

Tragedia in Los Angeles

U cumpagnu di 28 anni, Katriona White s'era suicidatu à a fini di sittembri, pocu di ghjorni dopu à u scoppiu cù l'actor Jim Kerry.

A zitella murí a piglià una dosa di cavalli di i medicini potenti. Appressu à u so corpu si truvonu una nota in a so scritta per u so amori per l'artista.

Stay friends

In una entrevista, Kerry insistia chì avè suggerenu chì White finisci a so nova, era 100% sicuru chì era una donna forte è puderia survive. Ùn hà micca sguassatu da a so vita, ma uffrìu l'aiutu è l'amici.

Leghje ancu

A prissioni di a mamma

L'attuali voce a so versione di i motivi di u suicidiu di u so amicu. Iddu hà dettu chì Catherine è a so surella sò stati cose da u so babbu. A mamma abbandunà a famiglia quandu i figlioli sò sempri ghjovani. Addiventà un adultu, biancu, chì hà continuatu à amà a donna chì hà datu a so vita, hà decisu d'incarcerà relazioni cù a so mamma.

A zitella cuntò à i genitori di parting with Kerry è ella dicidiu di finisce a so figliola scrivendu una lettere cruel. In questu, a donna rinvuccarò à Catherine, facendu per culpiscenu per u pagamentu cù l'attore di Hollywood è chì sia summatu chì abbandunò a so azzioni in a vita.

I paroli di Jim Carrey fannu a cunfirmà l'opinione di l'esperti, credi chì u missaghju di a mamma puderia spende Blanche à suicidiu.

In questu casu, l'attore ùn reduciu a so culpabilia è ricquette per a so inattention. Cuminica cun l'antica zitella à a vigilia di suicidiu, ùn hà micca attaccatu impurtanza à u so spiritu depressivu. Avà si capisce chì era datu signali chì ùn hà micca attentatu.