Perchè ùn secca in u mussu è di crosta?

Di solitu, se u nasu s'assicuta è crosta in parechje, a persona ùn preoccupa, perchè solu qualchì procurazione per a limpieza di i peccati si ponenu solu solu questu problema. Ma certi voti anu aghjustatu sempre e crosta, è a cundizione s'agrurizeghja - hè difficiule di respira, è u sicretu secre hè un arricatu sfavore chjuche. Perchè ùn secca in u mussu è di crosta? E sese puderà esse cunnisciutu da ogni patologicu?

Cause di a secunna è a furmazione di crosta in u nasu

Spessu chì un fenomenu hè osservatu quandu hè un focuse di inflammazioni in u corpu. Stimulatesu un incrementu in a produzzione di mucus è aumenta a so viscosità.

È ancu in u nasu secchia, è a mucosa hè cuparta cun una crosta sottu a influenza di i fatturi chì seguenu:

  1. Patologicu Congenital. U nasu hè una larga larga, ma i sinuses nasali sò sviluppati. Sta patologija ùn hè micca sempre espressa da a zitiddina, ma pò esse facilmente detecatu per l'esaminazione visuale in l'ENT.
  2. Degenerazione irreversibili di a mucosa. In questu casu, a crosta sempre hà un arriccinu è assai offisu. Se a malatia ùn hè micca detecduta in u tempu è u trattamentu ùn hè micca iniziatu, a mucosa accumenza di disintegrarà, chì porta à a furmazione di criazioni stabbli è a so putenza.
  3. Fallu ormonali. Quandu si pigghianu pruduttu chì facenu a produczione di progesteru attivu, spessu prusperate a mucosa hè assai sgagliata.

Altre cause di a sequenza

Sò assautu salutu? Allora perchè si secca in u nasu è custantanu sempre crosta nantu à a mucosa? Ùn vi scantatu! Ci sò parechji fatturi chì chjamanu per l'apparenza di un sicretu secre in una persona sana. Allora, ci scorpi in i passageri nasali sò spessu osservati in quelli chì sò in camere cù a bassu umidità atmosferica è l'aria caliente. Hè un prublema hè ancu affruntatu da quelli chì sò invevulebbenu sughjetti, siverde severu, stress o ancu ghjocu.

Ntantu si secca in u nasu è a mucosa hè cuparta cun una crosta da quandu a superficia di i peccati hè soprascritata cù una quantità maiò di particulate polvi. Sò purtatu à un crescenu in a viscotisità di a secreziunione è per finiscinu a produzzione di mucus.