Museo Nazionale di Etiòpia


U Museu Nazionale d'Etiòpia (Godambaa Biyyoolessa Itiyoopiyaa Museu Nazionale d'Etiòpia) hè a principal istituzione storica in u paese. Hè situatu à a capitale di u paese è si stalla in quelli escevuli archeologichi valori.

Cumu hè statu fundatu u museu?

U primu stadiu di a Fundazioni di u museu Naziunale era una esibizioni permanente, chì era apartu in u 1936. Questi, vestiti è attributi cerimoniali, prisentatu da i membri di a famiglia reale è i so apprussimati, eranu evidenti. À u tempu, un ramu di l'Istitutu di Archeuluggìa addistrà in l'istituzione.

Hè stata construita in u 1958, u so funzione principali hè di truvà l'ughjetti preziosi di valurizà trovi in ​​scavi in ​​u territoriu di l' Etiòpia . In basa di sti dimostra, una altra esposizione hè stata organizzata in u Museo Nazionale, chì hè stata gradualmenta ricustituita cù trouli archeologichi. Hà trouvenu ancu artisti maestri artisti, mobili antichi, diversi decorazioni è armi. Oghje in u museu pudete acquistà cù a storia di u paese, a so cultura è i costi .

Chì ci hè in u Museu Nazionale Etiopi?

Oghje sò 4 temi seculi in l'istituzione:

  1. In u sotteru, i visitori puderanu vede exhibiti dedicati à scuperti paleoantropològii è archeologichi.
  2. In u pianu di u pianu sò parechje chì relate à u Medievu è u periodu anticu. Ci hè ancu memorabilia è regalia partenu da l'ex monarchi.
  3. À u livellu secu ci sò esibitimenti dedicate à l'opere d'arti: queste sò in più sculture è dipinti. Sò stallati in ordine cronologicu è prisentanu l'opari muderni è tradiziunali di artisti lucali. I escezione più famosa, guardatu quì, anu purtatu da i monasteri di u Lago Tana , e cità di Lalibela è Aksum .
  4. In u terzu pianu turisti anu acquistatu cun un esitatu etnulogicu dedicatu à a cultura è i costi di i pòpuli chì andavanu in Etiòpia.

U principal exhibitu di u Museo Naziunale hè un scheletru parmolu di Lucy (veru, questu hè a so copia esatta, l'uriginale hè stata guardata in una stanza chjusu per i visitatori), chì appartene à l'Australopithecus afarensis. Questi sò i restu di i primuri omini siddi chì stanu à più di 3 milioni d'anni in u territoriu di l'Etiopianu muderna. Sò cunziddati i più antichi di u pianeta.

Funzioni di visita

I porti di l'istituzione sò aperti tutti i ghjorni da 09:00 a 17:30. U tarifu hè $ 0.5. Ogni annu tenu visualizazioni speciali è cun pastelli cù infurmazioni detallati in English.

In genere, cum'è averebbe da i stranieri, u Museu Nazionale d'Etiòpia hè in decadenza. Ci hè prublemi cù l'electricità, a lumera hè tinta è spessu spende. Ma ancu in questa atmosfera, i visitanti si sentenu cum'è una parte di l'universu è seranu tene à pudè tuccà a storia mundiale.

In u tribunale di u museu Naziunale ci hè una terrazza chì parechji animali viaghjanu, in particulari, turtles, è ancu un giardinu chì hè stata pianificatu cù arbusti è fiori. Ci hè ancu un cafè induve puderete manghja cun piacè.

Cumu ghjunghje?

U museu si trova in a parti nord di Addis Abeba , vicinu à l'Università Statale. Da u centru di a capitale puderà accumpagnà in caru nantu à a strada número 1 o à traversu e carrughji di Etio Chine St è Dej Wolde Mikael St. A distanza hè di circa 10 km.