Tana


Etiòpia hè un paese assai vivu, è ogni locu in tuttu hè chinu di significatu è significatu. Viaghjà in l'expanse africana, vale à visità u Lagu Tana, chì combina aspetti naturali è stòrici è prumetti d'impressioni vividi.

Un pocu di giugrafia


Etiòpia hè un paese assai vivu, è ogni locu in tuttu hè chinu di significatu è significatu. Viaghjà in l'expanse africana, vale à visità u Lagu Tana, chì combina aspetti naturali è stòrici è prumetti d'impressioni vividi.

Un pocu di giugrafia

Tana hè u lavu più grande di u paese. Hè situatu à a parti nord-occidintali di Etiòpia, à u nordu di a cità di Bahr Dar . Stu reservoir unicu hè carattarizatu da i seguenti figuri:

Tana hè circundatu di muntagni (sò chjamati Etiopi o Lunar), chì l'altura varieghja da 3 à 4 mila metri. Fluye à u lago di più di 50 fiumi. Sò più chjucchi, u più chjucu hè u Small Abbay (quell'attesu chjamatu u Nilu U Nilu Upper). U Nilu Turchinu fiumu da u Lago di Tana, chì, fughjendu in u Sudan incù u Nilu Biancu, forma l'artery di l'acqua principale di u cuntinente sanu.

Chì ponu l'offerta di u lavu turisticu à a turista Tana?

U reservoir hè cunsideratu un ogne turisticu assai in Etiòpia. Viaghjatori di stragneri chì decide di restà in Africa , anu da quì à:

Isuli

A più di duie documenti di isuli sò spargugliati nantu à a superficia di u lavu. Ci sò stati grandi è chjuchi di terra, u più grande di quale hè densamente coperto cun verdura è disabbitate (e villaggi Etiopi si trovani longu à e costi di u lavu). Guida locale, à a dumanda di i turisti, dock à l'isuli più interessanti.

Casi ogni un altra di elli hè marcatu da a presenza di una cresia ortodoxa, è ancu parechji. In a maiuranza, sò e strutturi distrutte, ma ci sò dinù resta fundati. Queste chjese sò stati construiti in u Medievu, principiendu cù XIII. Cchiu` appressu quì vittiru i monacu ravagartienti, circannu di suluzione è refuge da l'invasioni musulmana. U Lago Tana cù i so isuli ùn pò micca esse adattatu per questu scopu. Oghje, queste chjese è e chjese Ortodoxi attrae l'attinzioni di i turisti cù a so architettura pocu cumuni (sò inturniati in forma è cuparti da i pridicelli), cù una pintura talentosa di muri in forma di sceni di a Bibbia è un peculiar color religiosa chì distingui u Cristianu Etiopi da quellu chì avemu l'usu.

I tempii più populari di u Lago di Tana sò:

Visiti turistiche

I publicità sò assai amici à i turisti. Per una tarifa petite, vi darà una guida è mostra tutte i belli di u distrittu, cumprese l'isuli, à quale pudete nàutru nantu à un "carta" o un barca a pruvucazione.

A cità più vicinu à Tana Lake hè Bahr Dar . Pò esse ghjunghjenu in u ferellu da Gorgora o da Addis Abeba in caru, per bus o per un autobus interurbanu. U viaghju dura 8-11 horas, secondu u tipu di trasportu chjamatu. In più, in Bahr Dar pudete fly in avion à Ethiopian Airlines (quì ci hè un aeroportu).