Ciddi di i pianti

Da u annu à l'annu, i culturi cultivati ​​in i culturi facenu un crescenu di sempre? I pianti sò spessu saranu malà è crescenu assai peggiu? Ci hè statu pesti nantu à u situ? U diagnosticu hè obviu - u pianu hè stancu è aghjustatu. U trattamentu pò esse à reste à a terra, ma micca tutti i ghjuridichi sò disposti d'aspittà per parechji anni. Un altru modu hè di urdintà "alimentà" u sughjettu cù fertilizante , chì ùn hè micca ancu una scelta, perchè vulete recolle un cultu ecologicu di u vostru situ. E quì i piante sò vende in l'aiutu di i sideri, in altru modu, sò chjamati - fertilizanti verdi.


Appiccazione di i sidri

L'essenza di l'applicazione di i sideri hè chì crescenu nantu à u situ, tornanu automaticamente un fertilizante biologicu, riccu in nitrogenu è sustanzi aromi. U cultivo di siderati furnisce nutrimenti à u tarritoriu per u crescenu favorevule di e piante sussegwenti. Quandu u sidru à a dacha hà riunivutu una massa verde, sò straccati è chjusu in u locu, induve u processu di decadenza.

L'altru opzione hè cumu aduprà i siderati - lasciate postu dopu a misura nantu à a superficia per prutezzione di u spaziu da a intemperia, eccessive heating è impediendo a licenza di nutrienti da a cima. In più di sti funzioni basi, i siderati facenu cun i supplementari. Prima, impediscenu e male di cultivà in u situ, ubligannu l'accessu di a luz di u sole è impediscenu u sviluppu di e raghje. Siconda, i pratiche di siderata sò solitu i so radichi cù e so radiche, postu doppu a so morte, i so passaggi suttili sottucartini, questu u drenaginu offre una bona ventilazioni è aumenta a capacità di u sustratu di mantene l'acqua.

I principali tipi di sidri

I principali tipi di sideri utilizati pò esse divisu in trè categorii: legumi, cruciferu è cinerale.

  1. Furmaglii sò stati apprezzati per a pruprietà d'accumintari nitrogenu da l'atmosfera, include: soia, pesche, fagioli, lupine, clover, vetch, lente.
  2. Cruciferae sò distinti per l'abilità di accumulà u nitrogenu da i capigliu più minimu di u tarrenu è retenenu nutrienti in a capa superiore, impediscendu di ùn abandone. Questi include: radish, rapa, mustarda .
  3. A categuria di i sideri di cerezi inclusi u sarracini, u triple, l'avena, u centu.

Hè difficiuli di dì chì i sidici sò megliu, perchè l'scelta dipende nantu à e cumpetenze specifichi per migliurà u sughjettu, è ancu nantu à quelli cose chì sò stati chjamati nantu à u situ in u futuru, postu chì hè necessariu d'observà una rotazione di culturi. Eccu, i culturi di giardinu è i siderii deve esse rapprisintanti di e diverse famiglie di e piante. Eppuru, in u locu duva u cavallu crecià, l'addossu di a famiglia cruciferosa hè cacciata.

Plantendu i pianti ciderata

A norma di i sideri di i sideri per ogni pianta particulari hè diversu, ma per ùn avè cunfurmatu, una regula generale pò esse aduprata: u 20-30% più di sementi sò simu sertati com'è in a piantazioni di u solitu. I sidici si ponu piantà annantu à a cugliera di una sola cose è a piantazione dopu, pò essa sera à a fini di a staghjunazione per l'inguernu cù l'incruciate sussegwentementi in u tarrenu in a primavera, è pò ancu cultivà in a pruduzione mistica entre i primi corsi. In u casu di u crescità cumminciosa, i siderati sò stati nantu à i letti, finu à chì i culturi principali cultiva, sò tagliati è abbandunati in u situ. Cusì, i tagghiate cut offi u rolu di mulch, è e radichi chì quedenni in terra si fate un bon alimentu per i piaghji principali. Tridà scelta qualchissia chì serebbe in u vaghjimu, andu bisognu di custruisce nantu à a timing di a pianta. Se ci hè esse un pattu avianu principiatu è un vignetu prima di l'iniziu di l'inguernu, pudemu esse tastu in mustarda, vetch, chila, Lupine. Se ci hè un atteru tardu di i siderii dopu a cullezzione di leghje di u culleghju di u culleghju, avete bisognu di sughjetti di siderati di l'invintati, chì saranu nanzu à a primavera. A maiò parte, u triple è u centu sò stati scelti da i culturi d'inguernu.