Preghjonu prima di valla

Ùn avemu micca un pocu tempu di fà di tutti i nostri affari, a tene di a matina torna à a sera, è portemu a stizza di a sera per dorme, senza firmà à pensà à l'affare, ancu quandu a testa tocca u cullemu rotulu. È dinò seguitavu ancu quandu induveni i pesci di mare.

U ghjornu deve esse bè cuminciatu è finitu. Per scumparà tutte l'esperimenti, i pinsamenti, i manifistazioni, è scurdate u mio mente prima di vanu à dorme, avete bisognu di leghje a prichera di vaghjime. Cù l'aiutu di tali preghjudizii, pudemu ringraziate à Diu chì ci hà datu ghjornu oghje di vive un altru ghjornu, pudemu dumandilu di intercessione è aiutà à l'affari di dumani. Preghiera di prighera davanti à u lettu, cum'è chì nunda più prumesse a necessità di un cristianu per comunicà cù Diu, a so ubbidenza è l'umilità.

Preghiera per u Angelus Guardianu

Ogni noi hà u so anghjulu di guardianu, chì ci preoccu di noi davanti à Diu. Stu tèrmini diffède una picca di i santi chì si chjamava à u battèsimu, perchè un santu hà bisognu à esse dumandatu da nome, è per tutti l'angeli guardianu, ci hè una precorsu universale per andà in lettu. U so ànghjulu pò esse pricatu in tutti i casi di vita è in piacè, è in gioia, è per gratitù, è per petitions.

"L'Angelu di Cristu! U mo guardianu, u protettore di a mo ànima è u corpu! Pricate per mè, un piccatore, davanti à u Signore, Diu, permettenu di perdone, oghje tutti i transgressioni è i mo sbagli. Pregu a vostra intercession, a prutezzione di i malatii di u corpu è l'ispìritu, da un ochju perversu è intruduzzione malintenatu. Piglia una disgrazia di mè è avvertenu me contru u passu male. Amen ".

Ancu i guardianu anzi è pusatu da Diu à a persona da u mumentu di a so nàscita. Sora salvà in catastròfici, a probabilidade di quale no avemu averna, ellu dumandani à Diu per noi, ancu quandu si turnà da u viaghju ghjusta. Un rolu especialu ghjucatu da l'angeli in a vita di i ghjusti, spessu si adopranu a forma di e persone o d'animali per suggerisce a suluzione biera.

U mentor spirituale più cercano di l'omu hè u so anghjulu guardianu. Dopu tuttu, l'essenza di l'insignamentu spirituce hè chì u discepulu (persone) devi esse sempre vicinu à u so maestru (mentor spirituale), è se aumentemu a nostra sensibbilità, a fede, avemu avertemu chì hè veramente presente tuttu u tempu com'è un veru maestru.

Perchè l'angeli guardi senza nomi?

Perchè l'ànghjuli sò un spiritu bè chì ùn anu mai hà vissutu una vita umana, a chjesa ùn pò micca dà un nome o una data per a ricurdara publicamente. Per quessa, avemu bisognu di appellu à u patronatimu di l'ànghjuli in casa, in preghere à l'ànghjulu before bed, in modu indipendenti è cusì spessu.

"Anghjulu santu, hè vicinu à a mo ànima è più passioni ca a mo vita, Ùn lasciate micca più menu di un piccatu, perch'ellu falate per a me incontinenza; Ùn furnite un postu à u dimòniu malvaggiu, per a viulenza di u corpu mortale; Furtificate l'adversariu è a mo manu finta è mi dimostra à a via di a salvezza. A ella, santu à l'Angel di Diu, u Guardian è protettore di a mio ànima maleada è u corpu, pirdunà tutte sse, cù assai insulti tutti i ghjorni di u mo sughjura; E si avianu piccatu in a notte chì hè mortu, cundite in questu ghjornu; È salvà da ogni tentazione à u me vicinu, è ùn mancassi i odi di Diu; pricate per mè à u Signore, affinch'ellu mi stabiliscerà in e so contru, è chì u servitore di a so bontu vi mostrarà digne. Amen ".