Chì aiuta à Dmitry Solunsky?

San Dimitrio di Salonicica hè ancu chjamatu l'Apostolu Paulu. Fu deliberata di uccisu dopu ch'ellu hà publicamente dichia ch'ellu era un cristianu. In Russia, Dmitry era trattatu cù un omonimu specie. Prima, anche u fattu chì hà visdu in Grecia, a persone anu cunsideratu St Dmitry Solunsky Russian, chjamatu un patronu è capu assistente. Siconda, stu santu era un guirreru chì aiutava in diverse battali, è ci eranu assai di elli in u passatu.

Prima di capisce chì Dmitry Solunsky vi aiuta, agghiuncemu à qualchi fatti da a so vita. Sicondu a storia, i paisani di u santu eranu eslaviani è credi. Hè per quessa edificonu a so vita secondu i cumandamenti. In a so casa i genitori avianu una cresia, induve Dmitry era battezu. In quelli ghjorni, u Cristianu ùn era micca pruibitu, perchè ùn avianu micca dettu qualcunu di a so fede. U patri di Solunsky fu un procònsulu è quandu ellu era mortu, a so pusizioni era pigliata da u so figliolu. Ùn era micca ammucciatu a so fidenza, è immediatamenti disse à i so sughjetti chì era cristianu. Dmitri hà avutu chì l'imperatore ùn puderebbenu pardunà quelli antichi è decide di preparalli per a morte. Disse tutta a so pruprietà à i poviri, cuminciò à viloci è pricava . Cusì accadò, prima Solunsky fu prisintatu in prigiò, è dopu, sò stati ammazzati. À u locu duv'ellu era sipatu, e persone facia una chjesa iglesia.

Chiddu chì aiuta Saint Dmitry Solunsky?

Dopu chì i reliquii di u santu foru truvati, si sò cuminciatu à friddu è e persone, utilizendu a miraculina secreti, puderanu esse guaritu di parechje malatie. Dopu quellu tempu, i crediiani si messe à avè vistu i parechji miraculi chì ocoranu cù quelli chì u toccu e relìqui è li leghje prichere à Dmitry Solunsky. Aiunisce u santu per esse guaritu di varie malatii è, prima di tuttu, da l'ochji. Perchè u gran martire di Dmitry Solunsky hè cunsideratu cum'è patronu di tutti i suldati, i so servitori nativu chì sò in u sirviziu o participanu à l'ostilità offeranu pricule per ellu. U militaru stessu pò indirizzà, per sopr'à sopra i difficultà di u serviziu, è di l'aiutu in varii operazioni, etc. E persone chì ci necessitanu curaggiu per fà affruntà i prublemi seriu à ognunu.

Per capiscinu megliu ciò chì aiuta u icona è u putere di Dmitry Solunsky, avemu suggerutu chjamà parechji miraculi assuciati à stu santu:

  1. Eparch Marian guidò una vita inghjustu, chì anu purtatu à u fattu chì era gravemente enfermatu. Un medico ùn pudia aiutà è quandu ellu avia offru à utilizà a magia, Marian rifiutò, decide di salvà almenu a so vita. A listessa notte Dmitry Solunsky hè apparsu per ellu è hà dettu per andà in u so tempore. Mariana hà ubeghjatu u santu è, dopu à aduprà a notte in u tèmpiu, s'hè rialtatu chì a malatia era rimette.
  2. Dmitry Solunsky divintò patronu di a so cità nativa di Salonicchia. Quandu i barbani attaccavanu issi spazii è credianu tutti i culturi, ci era una famine. I navi erunu teme à venite à a cità, pensendu chì era ancu sottu assediu. Allora un miraculu hà successu è in un sognu à un capitanu, nantu à quale era u pane era , era Dmitry Solunsky. Accuminciau a caminari nantu à l'acqua è apre a via à a nave chì hè stata ghjunghjendu in Salonicò è i salva a ghjente di famu.
  3. Ghjuvanni in i so scritti ci conta chì una volta una furia epidemiica seria chì hà pigliatu a vita di un gran numaru di persone. A maligna sparedu nè l'adulti è i zitelli, ùn curienu micca l'attitudini di una persona. A ghjente si messe à rinfurzà e so prichera à u so patronu, Tessalonica, perch'ellu puderia aiutà à sopravivenza. Sicondu a storia, tutti quelli chì èranu in u tèmpiu di Dmitry, sopravivanu à a matina dopu, è quelli chì si sò stati nant'à a casa murìu.
  4. Ci hè ancu una storia di un guirreru chì fù pigliatu da i dimònii, è ùn pudia micca vultà à i putenzi più avanzati per aiutà. L'amici l'hà pigliatu à u tèmpiu di Dmitry è l'abbandunò quì per a notte. A matina u guerreur era in u so bon sensu.

Questa hè sola una piccula lista di miraculi, chì vede a forza di Dmitry Solunsky.