Cumu lavu un ghjudiero di lana?

Ogni omu hà e so fattura di l' artile prediletti, perchè sò belli, comudi, sò cosi è eleganti. Invece, questi prudutti necessanu cura di specializazione, almacenamiento e, sicuru, lavatu. Se u so ghjungheru da a lana naturali deve esse rinnovatu, hè megliu da dà à i purificatori di securizazioni. Per ùn spona u to routine prediletti, dopu avè decide di scumpredà o pudete lavà elli, seguitate cunsiglii utili.

Prima di lavà u sweater da u mantellu, inspeccione da ogni uccisione. Truvarà definitu una tag cù tutti i tradutti tipificatori chì vi aiuterà a cura di a ropa.

Recitarii chiavi

Perchè a ropa di la lana precisa trattamentu dilicatu è gentile, u lavare in manu hè una sana ideale. In questu forma, i robbi purtavani in a parti di l'acqua. Per via di a longa stanza in l'acqua, i prodotti di là di pezzu perchè a so forma, perchè a prucedura di u bacinu debite esse realizatu rapidamente. E tali tessili chì l'angora è u mohair ponnu essiri lavati cù shampoo.

Ma, postu chì ùn hè micca cusì faciule un lavatu di lana, hè permessu di empregar una lavatrice. Comu lavu in una machina di squadra? In mudeli muderni, ci sò digià prumuzione speciale, per esempiu, "Manu di lavamanu" o "Lana", hè megliu usalli.

A quistione principale resta - quandu tempu ne fateu u jersey? U cuntrastu di l'acqua calenta quandu lavà è friddu si vedi tuttu u so gebrattu. Dunque, quelli di sti prudutti deve esse realizatu in u stessu regnu di temperatura, generalmente micca più di 30 gradi.

Dopu lavatu, l'acqua da duverà spiegà, u eccessu pò esse ingrandatu cù una spugna o una foglia. In u nisun casu ùn deve daveru un ghjudicule spuntatu nantu à a perchè, pò stende . A causa di l'esposizione à u sole, u pruduttu pò esse brusgiulate, perchè ùn hè pruibitu à secreghje a robba di lignu in u sole.