Piccatu pecurinu

U piccatu (promiscuità ) - fornicazione, dissonazione, orgie.

In u mondu mudernu, "famìglie" si facevanu sempri, u numaru di membri chì supraneghja claramente a formula di M + F, familiar da a zitella. È ùn hè micca amici trianguli in tuttu, induve un sughdrizente cumandante hà juncenu trà un marital bedroom and new emotions . E mancu nantu à i famiglie suecchi. Dopu à e ricerche, i secti anu sviluppatu sempri cchiù pupulari, in u quali participanti sò animati à participà à l'orgie per una libertà interna è l'armunia. Famiglia - a parolla ùn hè micca solu per questa situazione, ma sbagliate l'aghjettiva di i sectarii. I so tariffu, rispettivamente, pocu s'assumiglia à un club di interessi. Almenu perchè tutti l'attori ùn sianu fora da quì ... Ma. A sensazione di permissiva è libertà, un volu constante di fantasie erotica, pervendu per ellu "carne fresca" fermamente strette è ritornu à a vieja vita ùn hè micca fatta. Cumu hè vene questu quì?

Hè u piccatu in Russia un ritu?

Ci sò certi persone anu scusa chì u peccatu in Russia era questu naturali è, inoltre, necessariu com un ritu. Ma vegemu si sta infurmazione hè fiduciale.

Molte parechji dicenu chì in Russia i persone mantenevanu una goya di legno in casa (un oggettu in forma di phallus). Era a personificazione di l'urganu genitali di Yarila, u diu di u sole. Inoltre, nantu à a festa di Yarilin è u ghjornu di Ivan Kupala, l'arraggiatu era un attributu obligatoriu di certi riti. Cusì, per esempiu, in un di elli, u zitellu chì riunia à Yarilu hà sceltu a fertilizazione di a Terra. Perchè ellu viaghjava à u campu nantu à un cavallu biancu, naked à a cintura, cun un cranu in una mano è una ghjule di legnu in l'altru. In terra ci dugnu un pirtusore cù i so mani, l'inghjuttinu di l'acqua è di a cervia, è dumandatu à Yaril impregnate ("unlock") a Terra. I mannatu i trè volte sottu sottu vacillatu in u burcu, dopu chì era sipillatu.

Stu esempiu soli mostra chì in Russia i persone non solu ùn eranu micca timusi di a so natura, ma vverenu ancu u prucessu di fertilizazione, cunziddiu sacru.

U ghjornu di Ivan Kupala, i zitelli accupau sè stessu. Dopu a sceglie u zitellu hà piaciutu, a ragazza buppa à l'ombra è scappò. Dopu chì u ghjovanu passò à ella, i ghjovani ghjovani passonu da e mani à u focu è si santò l'ingiru. Sì e mani ùn anu unclench, dopu u paru hè statu fattu. A listessa notte, i dui parenti spedinu, bagnati in u lavu è "creatu amore". Hè stata creu chì i zitelli cuncipiti in a notte di Ivan Kupala, seranu dotate di salute. A mamma hà ancu pudendu rizzle à a ragazza si a so abbandunà senza parechje in questa festa.

Ma di tuttu ciò chì hè statu dichjaratu, hè ovvidu chì a cascata di u peccatu in a notte d'Ivan Kupala hè più un mitu chì un fattu veru. Malgradu a libertà apparente di i modi, i coppiu spessu si sò vivi durante un longu tempu è, sicuru, cumu si andò, ma solu sia. Hè esse, l'espressione "per creà l'amore" hè stata avvisata in un sensu litterale, senza avè l'identificà cù a copulazione banale. Sì a zitella per qualcosa raghjone hè stata sana sola cù u zitellu, era più preferita à l'amici libri, perchè era prolificu è hà avutu probabilitati di dà nascita à una fede sana.

Questa festa à questu ghjornu hè cunzidiratu unu di i più sexuais, ma, però, a creazione generalizada chì un peccatu in Russia in u generale era micca, ùn hè statu pruvatu da una fonti affidativa.

Piccatu pecoru in u nostru tempu

Oghju, u sexu brutta prupone emozioni diffirenti. E se per algunu questu hè una curiusità unica, quella di quelli chì si sarva una manera di vita. In i secti, di manera gloriosa di parlà di a libertà interna è l'armunia, ci hè a so verità propria è una bona quantità di minati. Hè pussibule chì u sessu sessu dà una certa armunia: una persona ùn perseguite desiderdi obsessive chì ùn anu micca esse fora è cum'è un risultatu pudete spiagleranu in una manera micca spustamenti inesperu, ci hè un liberatu da i celosi , sentenzi di pussibbilitati è di dependenza d'amore. Ma, in u stessu tempu, ci hè una sustituzzioni in quale un rapportu passa à l'altru. Inoltre, ùn hè micca cunnisciutu ciò chì turnarà cusì bacchanalia.

In amore, e persone anu longu, sònni, misteri. E qualchissimu misteru pò esse, se tuttu in a vita hè accessibili è pruvatu? À u megliu, ùn anu più interessatu in cummerciu sessuale in generale. À l'aghju, ci saranu novi fantasìi chì ponu purtà à i malati mentali chì manic è, per consegettu, affettanu a vita di e persone chì ùn sò micca implicati in voi.

Tutti culummanu u so propiu destinatu. Ma vogliu a pinzari, ma hè bisognu chì tuttu u mondu serà dispunibule? È ùn hè micca perchè chì u sòviu ispira i prucessi quant'è chì hè in qualchi manera unattainable?