I pupi slavi

In Russia, i pupi eranu l'amuletere principale, chì avianu un certu significatu. Cù a so aiuta, e persone difendenu contra a negatività da l'esternu, dumandenu aiutu à a continuazione di a famiglia, à risolve i prublemi materiali, ecc.

Elementu ufficiali di i pupi-amuletini slaves

Bastamente, tutti i pupi eranu stà senza facette, chì ghjè, ùn ci era micca l'ochji, i labbre, u nasu. A cosa hè chì i slaves pensavanu chì a persona di u pupu hè una ànima, chì significa chì pò esse usatu per creà un negativu diffirenti. I pupi slavi, i amuletini cù i so propria mani eranu solu da e donne, è in quellu tempu ùn ci era micca l'omi in a casa. Avete da travaglià cù un core pulu è boni pinsamenti. Per l'amuletu, sò stati solu usi tessili naturali. In ogni casu era impussibili di utilizà agulla, tesistenti è altri articule scurfitta, tuttu hà scappatu. Per aghjurnà l'elementi di u muveru, i dati sò stati attaccati. A zitella aveva di fà u so primu cantu in 12 anni. Tali talismani sò stati passati da generazioni à generazione nantu à a linea femminile, chì permettenu cummincià l'energia è a saviezza di a famiglia sana.

I mani eranu fatti da parechji raggetti russi, amuletini, chì avianu un certu dettagliu, indicando a pertenzione di a pupulazione. Per esempiu, se l' amuleto hè stata apposta per a zitella è per a continuazione di u genaru, a panchina hè fatta fatta cù bagnu grande è cù i babure in i so braccia. Fighjà parechji varianti populari:

  1. Ash . Utilizatu per a priservà a felicità è a cunsulazione in relazioni di famiglia. L'hà cunsiderata per esse u patronu di a casa.
  2. Krupenichka . A so cumpagnia di stu doll hè di cunservà u so benessiri in a famiglia, perchè ùn ci hè prosperità.
  3. Travnitsa-kubyshka . Adupratu à guardà contra i influenzi negativi è purificà l'energia. Hè impurtante chì e forze di i pupi sò bastatu per tutti i membri di a famiglia.
  4. Sudariu . A zitella hà fattu un pupu quandu stende à u zitellu à natu sanu. Ci anu mantinutu in a cunvalenza.
  5. Non-lovers . Avemu criatu un pupu chì duie amuletini sò stati cunnessi da una volta. Havia destinatu per i novu.