U salonu di u Tour

U Salone di u Tour hè a dècime in u Circumvenu Svarog. Accuminza u 14 di aprile è dura hasta u 6 di maghju. L'arbre sacru di stu piriodu hè cunsideratu à aspen. U Patronu di u Hall hè u Diu di u Toighjettu, chì mantene a saviezza altissima, divina, è ancu ellu hè cunsideratu cum'è u capu dirigenti di tutti i riti è i festi. Ellu pridiche a saviezza è pruteghje l'anziani è i dèbbuli.

Senso di u Hall of the Tour per l'omu

E persone nascenu in questu piriodu anu una grande cunnissioni cù u mondu circundante è a natura. Per via di i so propri sensazioni è imaginazione, ponu cumunicà cù spiriti è elementi di cuntrollu. L'attività è i sensazioni nascinu sottu l'auspice di u "Tour" anu una konnessione diretta cù i ritmi di a natura, quella hè chì, in u casamentu, ci hè una diminuione, è in a primavera, à u cuntrariu, un augmentu di l'attività. Hè nutate chì e ghjente sò travagliatore è ancu un monotunu travagliu hè fattibbli per elli. Puderanu esse chjamati artisti rinterna. À una scuperte grandi, questu hè di causa di l'organizazione interna, anch'elli, sanu perfettamente ciò chì vulianu di a vita è si movenu versu u so ghjustu. Dopu à a so saviezza cù u "Tour", sò perfetti maestri è tuturi.

E persone nascuti in u periodu di sta Palazzu si distingueranu per a so perseveranza, propuneru è responsabilità. In ogni casu, vulianu ottene solu un risultatu ideale. "Tours" sò boni amici è membri di a famiglia. Sò pronti per fà assai per creà condicions di vita ideali per i so amori. Da elli l'omu militari è patrioti avianu ottinutu. Hè nutata à nutà u prugettu creativu di questi populu.

L'incantu di a "Càmera di u Tour"

Stu talismanu dà una perseveranza per una persone è u desideriu di travaglià. Dopu à a so energia, pudete diventà ancu a rutina è u travagliu pocu interessanti. Cù u so aiutu, una persona pò uttene facilmente l' aiutu è difende u so puntu di vista. L'incantu l'aiuta à calmà a furia à l'anima di passione.