Quante hè bè per mantene à Uruza à una donna?

U Ramadan hè u novu mesi di u calendariu lunar musulmà, chì hè unu di i quattru misi santi. Ghjè in u Ramadan chì osserva un postu strettu di Uraz. Fasting hè unu di i principali cinque pilastri di l'Islam, perchè tutti cridenti mustemu Uruza. Questu post hè mandatu per tutti i musulmani più di l'età di dòdeci. Ci sò, per suprattuttu, alcune eccezzioni à e regule chì permettenu micca micca adduverà u postu o fate micca menu rigidu è limitu. Tali eccezzioni, per esempiu, include pregnant, malatie o vichjaia. Ma hè vera à parlarbilmente nantu à a manera di mantene à a donna Uraz, perchè chì u postu vi pò micca esse solu in i termini spirituali è religiu, ma ancu in modu di salute. Dopu à u viaghju, in fattu, questu hè una listessa dieta , solu più longu, per quessa hè necessariu monitorizà a cundizione di u vostru corpu per chì u "scucchjaru" di l'alimentazione fessia bè, micca perisce.

Cumu mantene u postu di Uraza per a fimmini?

L'ispecitatezza principali di u post Musulmanu di Uraza hè chì a cumuzzioni quantitati è qualitatii di l'alimentazione ùn hè micca regulatu, vale à dì, pudete manghjà di assicurà un alimentu, di sicuru, à mente di a moderazione. U rolu più impurtante hè fattu solu da a ghjurnata di manghjà. Duranti l'Uraza, i musulmani ùn manghianu nudda ogni ghjornu da u suli à u sole. In questa ora ùn abbandunate micca da intimità. Dopu altitudine è prima di u sole, hè permessa di manghjà nisunu alimentariu. Intimatica intimità in u scuru hè ancu permessa, ancu qualchidunu, particularment stretti, sinceramente, prefittà à rimpruverà in tuttu di ogni cuntattu sessuale per tuttu u trentè ghjornu di u viunamentu.

Sicondu i tradizioni musulmani, ghjè accettatu dopu à u portu di ghjunghje à riunite in famigliale numerichi per pruvà una varietà di platti savourti dopu à un viaghju. Siccomu sti pratiche sò disposti in u ghjornu pè e donne, da, sicuru, sò permessi di pruvà alimento mentre preparanu. L'omi sò pruibbuti categurichi.

In generale, durante a Uraza hè proibitu di vìvirla alcolu, fumu, piglià qualsiasi medicazione, salvu quessi chì ci vole à piglià ogni ghjornu, per esempiu, insuline è cusì. Per e donne, in più di sta lista, ci sò ancu e restrizioni distinti è i raccordji. Per esempiu, durante a Uraza, si deve à falla di u maquillaje, di spiriti è d'ornamenti. Un fugliu brillanti o un forti forti chì anu da una donna hè cunsiderata una violazione di u viaghju.

Per separà, vi vale a minurità di a menstruazione . Se u tempu di cicittu annantu à l'Uruza, quellu ghjornu a donna pò ripruduzzione temporaneamente di u viaghju, ma invece questi averebbe fà "travaglià" per parlà, è aghjunghje à u trentale originale.

Quandu ùn puderete micca dettene Urusa una donna?

Ancu per parechji cridenza, e so règule religiosa sò primordene, ùn si micca scurdatu di l'impurtanza di a so cundizione fisica, di a salute. Questu hè specialmenti impurtante per e donne, cum'è per i succissori di a famiglia.

Siccomu l'Uraza hè sempri un postu assai duru cù un pezzu di fasting, a quistione di esse Uruza si pò esse custatu per una donna incinta è in unequivocale: nè. In generale, u viaghju in prighjò per pruvvidivi hè assai beneficiali per u corpu, postu chì ghjè un saccu. Ma u corpu di una donna incinta hè bisognu di più di quant'è nutriente, perchè un pezzu di u passatu di fami pò esse a manera più forte di dichjarà nantu à a salute di una donna è à a salute d'una criatura futura.

Questu hè ancu s'ellu si puderà tene à Uraza, alluttendu a donna. Siccome chì i mariti sò bisognu di ricivete una varietà di nutriziali durante u piriudu di l'ameglie, perchè u latti per esse utili è per u zitellu, i stravagini di famu per via prolongada sò contraindicati à questu tempu. Puderanu à a perdita di u latti. È altri ùn anu micca cuntene i nutrienti chì u zitellu vole bisognu.