Conspiracy per a bellezza

Un gran numaru di donne sunnu pronti per quantu divintà bella è attrattiva à u sessu oppostu. Diversi cosmichi, prucessi è ancu operazioni, tuttu questu permette à ottene u risultati desiderate. Ci hè un modu chì ùn hà micca bisognu d'ingrossu seria - una cuspirazione per a bellezza. Ancu i nostri antenati hà riisciutu parechji rituali di disperse di i prublemi nantu à a pelle, per migliurà a cundizione di i capelli è a cundizione generale di u corpu.

Aduprate a trama solu s'ellu avete a fiducia in u risultatu pusitivu. Per rinfurzà l'azzioni di a magia, hè cunsigliu chì almenu un ghjornu sia pussutu in una pusizione fisica è espirituali. Pi inizià a cunfrazia hè solu in un bon animu senza pensi dolci. Leghjisce e parole di magia.

A Conspiracy à a Luna Sera pè a Bellezza

Stu ritimu pò esse pussutu solu u ghjornu di a luna. Avete bisognu di 13 chjusi di a chjesa, lignevuli è postu una crema vicinu à questu, chì pudete usà regularmente. Quandu a mezanotte ghjornu, avete bisognu di leghje parechje volte a trama sussundanti:

"U puteri di a luna, dà a bellezza di a faccia è u corpu in questa scuru. Chì a giuvini quede nantu à a fàccia, è dete u bagnu chì viaghja da a crema. Quandu si trattendu, aghju da diventà a mo riti, l'aricchi immediatamenti andarè direttamente. Quandu a crema vene in una fini, a frescura vene da una faccia giovane. Cusì sò. Amen! Amen! Amen! "

Allora apaga e candele, è tira à u cinderu da a casa. U ritu permetterà di carica a crema cù energia positiva. Quandu hè finutu, vi cuntene chì l'aparenza hè cambiata.

Conspiracy per a bellezza nantu à l'acqua

A cerimònia simplicaria ùn hà micca solu per migliurà a bellezza, ma ancu diventanu più chjucu. Pigliate un vetru di acqua è una saletta grande. Accussì à a mezanotte, sviluppau in u centru di a stanza cu face à a finestra è guardonu a luna. In a manu diritta, mantene un vetru di acqua, è in u sali upertu. Dici un cuspirazione:

"L'acqua hè pura, l'acqua hè lunar, mi bevi, ti precu. Fate à mè (nomu) hè sempre frescu è bonu, perchè tutti i persone mirani è dà una parolla ogni ghjornu, anu da esse dicu di mè cum'è - cum'è a luna hè bona, bianca, ghjovana è felice ".

Poi putate u salinu in un vetru, mette nantu à l'armadju è andate in dorma. Waking up drink a sip of water and say these words:

"Vodituri hè in mè, bellezza hè nantu à mè".

Durante a semaine di a matina, beie un zoccu di l'acqua è pour u fossu chì restanu da u limitu. Dopu à u rituali, pudete vede cumu l'altri accumincianu a ammirazioni è l'ammirazioni.

Conspirazzi in a luna nova per a bellezza

Rite number 1 . U primu ghjornu di a nova luna, i ritimi diventenu più effikau. Hè ricumandemu per leghje una cuspirra:

"A nova luna nascita, cù bellezza chì hà cumpertu cun mè. Cusì u mo facci hè oghji biancu, a pelle hè tritata, u capeddu hè longu, u cinturione hè prima. Usta, chì u soli à u tramontu, e carru, chì zorenka à l'alba. No, sò più amicu in u mondu biancu ".

Rite number 2 . Avete bisognu à passà trè volte in quartu trè mesi. Per u rituali, devi avè una cruci, acqua sante, un vetru di latti di vacca fatta, tri rosoli di culori diffirenti è una carta di carta negra. Pujhe una cruciata in a bagnera è scorri alla acqua. Allora tira è fora, fate un vetru di latti è acqua sante, è purtava i petali di rose. Pigliate una bagnu finu à chì l'acqua rifredda. In questu, dicendu queste parole:

"Pudete l'acqua, state à sente! Ùn hè micca timida, ùn fate micca furione, per mè, pigliate cura! Tù, acqua, dopu à a croce, mi facenu finta! Milk me napitajte, cù una rossa, carizziarè chì ùn era micca nè grassu, nè prima, ma ancu!

Dopu a cumplizzione di u prucedimentu, dì:

"Suggerimenti di l'acqua, piglià a morte à mè, sottu a petra nica di u teka, hè quì ci hè quì centu anni."

Dopu quì, fate l'acqua è lavò in bagnu di u bagnu. L'petra Rose si dete adupratu in un carta negra è sottumessu sottu un arvulu mortu.

Conspiracy di bellezza in crema

A magia creata creata da e mani aiutà à migliurà a cundizione di a pelle è facenu a faccia più attraente. In generale, pudete utilizà ogni cosmicu. Per fà rializazioni cum'è ricunniscenza u venneri, cum'è questu ghjornu di amore è bellezza. Rite si deve esse done à l'alba è à meziornu. Pigliate una latte di crema, aprire è andate in a strada o apre a finestra. Avemu trè volte à dì cusì cungiura:

"Cume cuntenti i criaturi di Diu si ralleganu à u sole, cumu l'admira di i rospi, quantu hè bonu u melellu di maghju è u salinu in l'alimentu hè necessariu, perchè aghju u servitore di Diu (nome), avissi vulutu tutti: e zitelli è ghjovani, anziani è omi anziani, veduvi è veduvi, ricchi è stiltmates, mercaderi è sacerdoti è tutta a razza umana. Saria piacevule à l'ochji, raziunate in discorsi, à sente, cum'è un currente murmuriate, l'occhi com'è u focu chì creanu. Puderaghju chjappà cù questi facultati. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

A u tramontu leachje a trama sussundanti:

"U soli hè chjaru à reste, rotllo, forze di ricrutallu è di novu à ruscelli. Allora putissi svegnu à a matina, brilla in tutta u mondu, è à a notte hà belle, forza è forza, è sia dolce in un sognu. Nimu cambiassi a mo parolla ghjusta, ùn si move micca. E a mo biddizza fica più forte ogni ghjornu. Amen ".

Cream pò esse usatu da u ghjornu dopu. Durante a prima simana, u primu pusitivu risultatu.

Una trama per a ghjuventù è bellezza in u latti

Hè megliu aduprà u latte fresco. Scrivi nantu à u bucket è dici trè volte:

"A mila hè biancu, u putere di u sole è a Terra in questu, è fiori di u campu, cumprate cun mè biancu è a so bellezza, è l'amore umanu. Amen ".

Allora, trè volte, lavare a faccia cun un latto pezzu, è ancu pò esse appiicatu à u corpu. Pour it in a bagnera è ghjittassi quì, durante 15 minuti.

Hè bisognu chì a cuspirazione di a bellezza ùn anu micca cunsiquenzi negattivi, perchè tutti i rituali riferenu à magia bianca . A cosa principal hè di seguità tutte e ricunniscenza è crede in u risultatu.