Perfume Molecule 02

I spiriti di Molecule 02 sò cunzidietti com'è di i più famusi trà i prufumerii di a prufumaria selettiva. Cumpagnatu nantu à una sola nota cintrali, si misiru tantu omi è donne.

Aroma Molecule 02

Li Spiriti di a Molecule Eccentric 02 fôru liberatu nantu à a vendita in u 2008 è da tandu ùn anu micca vinuti fora di e case. U so creatore - u perfumista Geza Shoen hà criatu un aroma annantu à u nota centru - una molècula di Ambroscan o à l'ambra grisa, chì dava u nome perfume. Perfume hè posizionatu cum un unisex è hè dispunibili in vials di 30, 50 è 100 ml. Vulendu pruvà pruducerà l'arburatura Molecule 02 in a tenda, hè megliu dumandà à u cunsigliu per spruvà una gota di prufume nantu à a manu, è dopu per un certu tempu per camminà cù ellu. Solu pudete sentire chì u perfume diventa. Inutili, nantu à a strapata di teste, puderete pensate chì u prufumu ùn hà micca listessu pudore.

Innuvazioni in a cumpusizioni di u perfume Molecule u 2 hè chì hè impositu distinguishà trè accordi di prufinu tradiziunali in a so cumpusizioni. L'ordine di apertura, in u primu l'altitudine cuntenute seguite, in seguente a nota media - a nota di u "cori" - è, finarmenti, sèntenu più tardi tutti i notti d'iniziu, ma i più longevuli base basta, sò rotulati quì. In stu perfume selettivu avete sempre sensu nantu à a pelle u cumpunenti principali, chì, secondu di e diverse situazioni, ponu sonu diffirenti. A cumpusizioni di l'aroma Molecule 2 pò esse presentatu cum'è:

Perfume Molecule 1 o 2?

Un pocu di pocu prima Molecules 02 in a cullezzione di fragrances da stu famusu perfumista pareva l'effettu Molecule 01. Quandu anu cumprà assai prima, ci hè a bisognu di sceglie chjoppu du 'sti dui savori charmanti è spiciali. Hè cresce chì Molecule 01 hè u sapore più liggeru è estivu, è Molecule 02 hè più invernale è più pesu. Infatti, a più forte l'aranciu di Molecule 02 s'aprì in cuntrastu à a peddi caldu è l'aire friddu frizzatu, è dinò dopu una transizione di a strada in una stanza calata. Stu perfume hè densu, satuatu, hà una forza più forte di legnu è ambruzzu, hè in a staghjunazione fridda, ùn ùn hè micca suttante è sopra intrusiva, ma apertu in tutta a so gloria, scaldendu a so fragranza cù a patrona di u perfume.