Cumu apprezzà i delicious di coccu?

Prima sò pusendu davanti à e daveru di i genitori, dopu avè principiatu à vive separatamente, amministremu iogurne è sandwich. Ma tutti cambienu, quandu, in a nostra vita, pareva l'unicu è u carìssimu, a question si sviluppa, cumu per appruntà à preparà un alimentu correctamente è gustoso? Immediatamente, i chjami à l'amici è parenti partenu da quelli. Quandu anu apprezzatu rapidamente per fà cun u deliciosu, ma ùn cunnosci micca, "u so favurevule vole à manghjà. Sì avete qualcosa di st'omu, è vo vulete amparà à preparalli da scarrafiate, i seguenti suggerimenti avissiru aiutà.

Cumu apre studienti à coccu?

  1. Vulendu amparà à preparalli bè, selezziunate una ricetta per i platti più diliziosi, ma sò spessu tantu difficiuli di preparà. Cusì ùn hè micca necessariu di attu, ci hè una massa di platti unpretentiosi, quì sò maravigliose per i primi esperimenti. Sì, è ùn hè micca cresce di voi parechji capulavori preferiti, almenu, in prima. Hè megliu d'amparà cumu fà un pocu simplice ca di furnisce un pianu di moda cù cappeddi ricunnisciuti, carne di half baked e altre miseria di cucina.
  2. Ùn aghju dapoi a ricetti di ricetti per ancu i platini più semplici in i libri di cookbooks, forsi avete trovi qualchì truccu chì facenu u pani più gustoso. Per via, per cunse cunsigli, pudete andà à parenti è amichi, ancu serà megliu. Se l'scelta hà cascatu nantu à i libri di cucina, sceglie i qualchissieri chì rapprisentanu struzzioni step-by-step, hè megliu cù foto.
  3. Per fà fà, cum'è in a ricetta, avete bisognu di prudutti di qualità. Bé, pensate per voi, chì potu da passà i prughjetti? Se pudete pruvà à u pruduttu prima di cumprà, avete bisognu di fà questu - perchè pudete cullà ciò chì ti piace. Ma esse pigliatu di fà cumercii in mercati spontani - i prudutti ùn anu micca passatu verificazione, è perchè riceve per avvizzu. In quantu à l'acqua, ùn hè micca ghjallinore à cocilu nantu à quellu chì scorri da u grigiu - pò spoor in ogni platu. Hè megliu per passà l'acqua per un filtru o per piglià l'acqua potable.
  4. Inoltri à a preparazione di diliziosi platti necessite bè piacè è uttene di cucina. Ùn ogni unicu prufessiunale ùn puderebbe trattà a cucina in una cecchera d'aluminiu antica o in una casciera senza un repertorii non-stick. Inoltre, avemu bisognu di cutidianu di u bonu steel - ùn pò micca manghjà assai cù un cutiddulu stupidu. Se parlemu di appruvazioni di a cucina, ùn ci hè bisognu di persequitassi tutte l'ultime innovazioni. Serà abbastanza per avè un paru di strumenti chì simplificà a vostra vita. Se un fornitu da micru hè struitu frà quellu paru, pudemu ricordate chì i platti speciale sò necessitei per a cucina.
  5. Fighjendu cumu si preparanu i prufessiunali, ùn hè spessu persu di vede chì attentanu à u tempu di a preparazione di i cumpunenti di u pianu. Ma prima hà da fà dinò spessu, cusì hè megliu per fassi un rolu in a cucina, per ùn curreva in un altru stanza, per vede quantu minuti a stalla à fritte questu pezzu di carne. Inoltre a prima volta, vai è si corse da a cucina ùn hè micca cunsigliatu. Perchè secondu a lege di meannessi, solu l'agricultore pisò in un altru stanza, cum'è a sopa cuminciò à fughje, i patate fogghjenu, è u pezu feine. E se, in a ricetta, ghjè scrittu chì avete bisognu per iscà per sempre, fate cusì finu à avè amparate cusì cun u stessu; tutte ciò chì hè specificata in a ricetta devendrà rigorocidamenti - u tempu di spirimenti sarà un pocu dopu. E si fate bè trattatu ciò chì site culinaria - cusì sarà più fàciule per determinà a quantità di u salinu, u zuccheru è i spezia.
  6. Amparemu à cociluju duci, ma ùn averemu micca nostru nostru piace. Cumincianu cù i pratici chì vi eranu cchiù modivi per cocchi. Forsi hè una sopa favorita da a zitella o qualcosa chì vi piace più di tutti i vostri amici.
  7. Amparate à décorà u pezzu bè, ùn hà micca sturitu u tempu di cambià l'insalata à un insalata è di decorarlu. Pudete fà u pezzu più cumuni cun un sapellu interessante. In generale, fantasìstichi è imprese a vostra amatente è invitati cù i vostri talents culinarie.