Morte nantu à kefir per belaya

Ci hè parechje ghjuridifiche di l'indifferenza à i belyashas ruddy and appetizing. À u cuntrariu, stu pezzu ùn hè micca assai utile, ùn hè micca tutale di cunservazione. Ma puderete almenu certi modi per mitigate i risichi di manghjà sta tentatività per appughjate quì stessu. A almenu serà assicuratu da a qualità di i prudutti chì anu utilizatu.

Cù u rimplante di i prublemi ùn serebbe micca, ma cù a testela sarete prublemi. È per riduce u tempu cresce a più quantu pussibule è à u listessu tempu avete un risultatu favurèvule, usanu i nostri ricetti è preparanu a massa pè i bianchi à u kefiru.


Dough for Belyash on kefir with yeast - recipe

Ingredients:

Preparazione

In un tazzu, aghjunghjese a mità di a quantità prescrita di kefiru calduzzu duciunu, disolvi u levitu è ​​u zuccaru, aghjunghje una farina pocu, mischje è lasciate per quince minuti in u calore. Allora aghjunghje i ova, fate u kefir restu, dissolvi u salinu è l'oliu raffinatu, mischjà è, anu pagu in pezzi di a farina tamanta in petite porzioni, avemu principiatu a pasta. Ci hè pruduttu, ma ùn sia senza pegà à i vostri mani. Cumpressammu u cuntinuu cù u teste cù una film è una tela fugliale chjucu è fate u focu à circa 60 ore. Duranti stu tempu, a massa duverà duppià. Ora l'avemu dividitu in u numaru d'indipindenza necessariu è seguità à a furmazione di belaya.

Dough vodka nantu à kefir

Ingredients:

Preparazione

Siftate à un pappu trè pezzi di farina di u granu, è molre quì cunghje à u rossu di mantra, hè chì ghjè bellu frettu u frettu. Dopu, rutinu cura di a farina cù oliu finu à ottene una multa fina è poi valdi in u iogurtu, impone in u ova, aghjunghjendu a soda, u salinu è mischjanu bè. A farina hè aghjuntu più cun prudenza, per ùn esse di sopra à l'excedente. A massa ùn deve micca firmatu à e mani, ma à u listessu tempu a so cuerenza ùn deve esse arbe, assai più suave di, dì, una massa di pelmeni.

Scopre una pasta rapida bè cù carne bianca à u kefiru cun un film alimentariu o mette in un saccu u lasciate nantu à a tavula à una temperatura standard di l'ambienti per un minimu di trenta minuti à riunione. Sùbitu dopu questu avvià à a furmazione di vaccini da ellu.

Pane senza levadura di u kefir per belyash nantu à a padedda

Ingredients:

Preparazione

In un tastu profonda è larga, mischjà lattice è kefir, aghjunghje l'ova è battimò a massa un pocu cù un batchju. Fiancà, fate u zuccaru granulatu, u sali è u sodiu idratatu à scacciallu. Avà cuminciate à pocu à pocu, in porghje, sift in un pappagallo di farina di granu è mischjianu. Prima, fate cusì cù una cullette, è poi posite a massa nantu à a carta da farina, è ammaite cù i vostri mani. Avemu bisognu appiecà a cunsistenza di a pasta, aghjunghjendu l'oliu rifinitu è ​​torna una bona mischju per uns siete minuti. Dopu questu, aghjunghjia a farina in una sacchetti di plastica, è deve esce da trenta minuti.

Di a pasta finita, pudemu formà belyashi. Per assicurà chì a pasta ùn assume micca troppu grassu nantu à i prudutti di frutti in una padedda, aghjunghje a nostra manu cù i costi di belashi cù l'oli vegetale.

Questa versione di a prova hè perfetta ma solu per fuglià nantu à una padedda bianca. Cunsigliu cunfittante frittu cù qualchì riposu.