Chì robba, devu piglià à Cambogia?

Viaghjà in Camboja , sicuru, serà per voi una di l'avventura più estimulante. Ma, per ùn sputà l'imprissione di ellu, hè necessariu di cura di i schezii di a famiglia più necessaria in anticipu. Hè particulari pà i turisti principianti à decisione chì robba purtà à Cambogia. Dopu tuttu, u so clima di mussonichi tropicale cun divisioni in a stagione secca (nuvembre à aprili) è a tempesta chiuvina (da da maghju à ghjugnu à uttrovi) hè fundamentalemente differenti di a nostra. Per quessa, ciò chì porta in casa prima di abbandunà, hè improbabile di esse adattatu per stu paese.

Rè necessa per vultà in u paese

Prima di puderà cullà una valigia, dumanda quale hè chì u clima hè cum'è in Cambogia. Questu hè duverevule per u fattu chì u vaghjimu è l'invierno sò assai più calda è più siccati di a nostra latitudine, chì viaghjavanu accertati viaghju chì u voyage recommandé un viaghju per questu pezzu. Se a data di l'arrivata cala nantu à a stagione di munzuni, serà necessariu di furnisce di una manera completamente diversa. I seguenti cunsiglii per ellu un scuventu serà:

  1. Hè vale aduprà prifirenza à e vestiti fatti di "materiali transpirazione": u cuttimentu o di sita naturali, perchè in Cambogia hè assai calore è l'aumentu di sudatu hè dettu.
  2. A megliu scelta hè un vestitu universalu, chì pò esse disprezzatu per andà, per un viaghju annantu à l'autobus è à a spiaggia . In solitu, hè cunsigliu per piglià cun jeans, shorts, uni pochi camicie o camicose, un caprettu da u sole (cap, panama, capelli paille) è, sicuru, calzini è calziusi, chì cambià in cambiamentu due to weather. In Cambogia, vendenu soprattuttu a robba sintetica, chì ponu purtà assai malasciati, cusì hè megliu piglià l'articuli di sanitarii cun voi. I ponti pò piglià le pettini sarafani cun elle, è se pensa à visità ristoranti è altri posti pùblici - micca un spartitu ghjornu in pateticu.
  3. Perchè andà in certu di visità a costa di Cambogia, ùn si scurdate di parechji parigli di cunfronti di natale o swimsuits, per ùn micca cumprà cumprà nantu à u puntu: in un clima chjude è umidu, ùn anu micca bisognu di seccu prima di prima visita à a spiaggia . Utili è pareo, chì pruteghja a pelle da u sole di u sole, si pensa di passà tuttu u ghjornu.
  4. Sì avviassi di viaghjà in a staghjone di chioppi, hè cunsigliatu di portà una sudaria cun una manica (pò piuvitù - hè chjucu è càlamo), trousers made of fabric ripellent à l'acqua è chjave. A chaise hè adattatu per passighjati di notte o ghjorni ventu.
  5. Per visità i tempii lucali (Angkor Wat, Ta Prom, Bayon , Wat Phnom , etc.), hè necessariu di purtari una cammira ligera o una cammisa di mantellu chì cresce i spalle. L'omi necessanu di rimpiazzà i pantaloncini cù i pantaloni, e donne averebanu in ghjudizii o vestiti, almenu à u largu di ghjinochju. In u stessu hotel, un cafè o in a strata hè abbastanza pussibule di camminare à sculacciate, una cammisa è shorts: ùn hè improbabile chì vede à apparenza à i resorts lokali.

Calza necessaria per u viaghju

Siccomu in Cambogia ancu in u tempu d'inguernu a temperatura persisteghja alta sola, per u cunsumu massimu, pigliate sandali, sandali o sapori ligne. Sò adattati per i strade di a cità, ma per strade i camini è i ghjirandulati à a jungla, hè preferitu à avè qualchissia di u tipu chjusu di sapelli, Sneakers o mocassini di una bona cumpagnia, chì assicura l'imperfezza di umidità è di u polu. Questi sapori sò utili in u periodu di monsone più freti è più purti. In particulari posti spiscoggichi è intranetme hè abbastanza pussibule chì avete bisognu di truvà scarpi o stivali.

A spiaghjolu hè spessu chjappa cù colti di gomma o stati, chì permettenu à vagari liberamente in elli à u filu di u surf. Sè decide di scopre a furesta, fate chì e mantene l'osciuta: u terrenu pò esse assai petru è slipperi, perchè altridu risicate per fà una frattura o dislocazione. Per a sera fora di a cità, pudete mette in una maleta scarpi o sandali cù tacchi: in altri casi, ùn sò micca uttene.