Kanzashi - ornamentu di capelli

In prima, l'ornamenti di capelli orientali sò destinati à sfascià l'statu di e donne. Era un tipu di signale annantu à a donna chì hè maritata, à quale patrimoniu appartene. Dopu, l'ornamenti di capelli giudeu fù sceltu in a staghjunale è assai altri fattori. Avà, u furchetta Kanzash sò usati solu com'è decoru, è a so popularità hè stata largamente auropeu di u paese.

L'ornamenti di capelli di moda è oghje

Oghje, ùn sò solu capelli di hairpins e pettini realizanu in questa teknika. Ci anu anu ciatu cù aneddu, broche, ancu colgante per i telefoni mobuli. Se in u Giappone mastetti utilizate a sera naturali è a cola di risu, sò stati rimpiazzati da cilesti, perlegi cun perdi, capponi è pistola di cola.

L'accessori per u so capelli hè fatta più spessu fatti in a forma di fioritura, foglia o avè. In a patria di l'ornamenti, ogni mese di l'annu hè figurata in fiori, cù quale ciasche è pilone adornanu. L'ornamenti per i capelli di u Kansas sò tradiziunale utilizati per l'imaghjini di bride, a ceremonia di tè, sò imbellati da u maestru d'ikebana.

Ornamenti di capelli originali in i nostri tempi

A giuvanita per u capelli ghjochi ghjinani in modu sbagliatu è oghje sò attivamente utilizati in parechji paesi. Di i materiali chì più spessu usati in legno vernice, plastica. Ci hè parechje mudelli più caru di oru, d'argentu è di sita di veru, ma questu hè a prerogativa di i veru connati di questu ornamentu.

L'ultimi anni, ghjennaghjoli orientali per i capelli sò una nova onda di pupularità. Li picciotti ghjovani in i decorazioni di casa è in u circondu di u mondu di novu accuminciaru a attivà utilizà a tècnica per creà opere di cumunzioni cusì imprudenti per u pezzu. Di l'ornamenti capiddi in a tecnica di Kanzash, i pettini è di l'imaghjini, chì sò cumplementati da i capelli curretti, sò più utilizati.