Abbigliata in un caprettu

I ornamenti tipichi in un caprettu - una variante ideale per incorpore l'imaginazione è u talentu in a vita, è ancu per aghjunghje in l'stile una gota d'uriginale. Oghje chiluri inùtichi sò in moda, ùn tenete micca paura di u culore è formate esperimenti - l'individualità hè valevule più ca maiò chì a stale di a magazzini sò stati cumprati di "capu".

Comu sceglie u decoru per viti bianchi?

Prima di inizià creazione, aghjunghje à pacienza, imaginazione è materiale: prima, evaluate chì culore chì a decorazione serà appruvata. Sì avete inclinatu à esperimenti imprevisu cù u culore, ùn puderete micca paura di i cuntrasti - un pannu biancante in u culore di a dicurazioni lisanu per tutte e cuntradite. Sì avete propensu a soccetti sughjetti in robba, sceglite u culore di culore perfectu o una sperma leve da parechji tunnaghji.

Inoltre, decide si u fioru o u bagnu nantu à a testa ferà brillantemente - per avè bisognu di cumprà stile di stile o capelli.

I fioriti di decorazione perenghi

I fiori bianchi sò l'elementu d'appruvisazione più famosa nantu à i cascheta. Ma questu ùn significa micca chì l'scelta di u culore hà predeterminatu u destinu di l'indimuniatu è fate l'avitu tipicu, cum'è a maiò parte di e zitelli.

I fiori pò esse sfarenti: annantu à l'imaghjini di u gladiatore, spuntatu cù fiori è finisci cù un grande è tridimensionale.

Per fà u cuddaru megliu cumbinatu cù altri culori, fate "Tsvede-semitsvetik", induve cada petali hè stampatu in parechji culori. Hè faciale assai facile per fà: aghjunghje i petali delicati è u core, è cose cunghjuli è cose à u capu.

Pundu à u fattu chì i petali pò esse spuntate da i so fini, è puderete solu un core - perchè vene più grande è più interessante.

È ancu varietà interessanti di baga, chì fà un pocu pezzi, è da questi cusì a foglie.

Décorazione di bè perde

A fioritura principiava a distraerà, l'usu di fori o stuzzichi: decorate u so core o l'arme di i petali. Per creà un patronu solidu, un corpu allungatu hè adattatu, è per circundà un alloghju.