Kapor

Comu sapemu, a moda hà una tendenza à ritornu. Oghje nantu à e catwalks in abbundanza sò questi i flares , i vestiti è magli di gin, chjappu . I disegnaturi ùn ignurani u capelli. E zitelli chì apprezzanu l'apparenza originale è a funziunalità apprezzà un toccu interessanti - un capuz.

U cappucciu classicu hè un boxe di ghjuvanotti è vastu campi richi cumplegnu di a faccia. A cappucciu hè stesu nantu à a testa cù cilesti largu, chì sò alluati sottu à u mandru.

Storia di a cosa: capelli femina

Kapor si prisintò in l'era di u caminamu è inveru immediatamenti attraversu e donne di moda cun un aspecte interessante. U capicursu combina funziunalità di un caprettu è un capu è mantene à perfetta a perversa mentre chì prutegge a face da i raghji scorching di u sole. In principiu, a capuzione era populari cun criritori è mantelli, è in u tempu, li piacia i so mistress. I stòrici di a moda sò date u pianu di pupularità di u caprettu di a donna in 1815-1840.

I so bonnori eranu stati cun piene, cilesti, fiori artificiali è arcu. I materiali principali chì si usanu per fà u capu di caprettu era di sita, paglia, terciò è biancheria.

Sicondu a forma di u pittore, l'altezza di a corona hè stata scelta. E donne anu spirimintutu à a larghezza di i campi, u decoru è e strings. Articulu facianu gran gemmi E donne visti per festivi di cena o avvenimenti solenni. À u tempu, u dimenisuni di e cappucciini diminuite, è à l'anni 1830, i trunchi è i campi fusionu in una recta. Sta moda ùn hà cambiatu in ligna per i deci anni.

U caprettu mudernu in a forma di capu

I so disinfetti creati anu criatu parechje mudelli di capricci chì ponu satisfacer i demandi di ancu i fashionistes più sperimentati.

  1. Cap puntelli. Prestu abbastanti, pruteghja perfetta contra u friddu è u ventu. I prudutti di qualità è di qualità maiò hè fatta da un filatu naturali, chì include ovale, capre o camel.
  2. Cap cap. Un carattirumulu distintiu di u pruduttu sò longu cilesti chì cuddianu l'armati. I tapi pò esse usatu cum'è scarpa, impannucciate à u collu, o l'abbandunìanu liberi per fassi. U caprettu hè impannatu cù mudelli jacquard originali, cuttingsi di fur è pompomaggi.
  3. Capure di fur. Puderanu in forma di un caprettu o bufoi. A più modesta hè una capanna di raffia o capelli. Dammi creati seranu attraversati da prudutti di pezzi pitturati, è aderenti di bellezza naturale fermeranu nantu à pezzi unpaint of naturali sfumature.
  4. Un capu di capannone , o, cum'è chjamatu fashionista, una pipa di tromba. Hè un grossu largu largu, chì pò esse mischjutu cum'è una bufanda o un caprettu. Questa capelli pò sbucchià simplici è faciule. Dopu avè amparatu un imagininu pocu, pudete bella coperta u pruduttu è acquistà l'accessori uriginale. Se porta u sciarile nantu à u so capeddu, pò ghjucà u rolu d'un collarè largu.
  5. Cap cappuccuni. Hè una bella accertata in l'estiu. Per a fabbricazione di u pruduttu, i pruduttori utilizanu oggetti o altre materiale densu. U decoru hè servitu da larghevolentie di satini e fiori artificiali. U capricci di veru hannu un altru diffesu di u campu è u culore, chì vi permette selezziunate in cunfurmità cù u vestitariu è i gustativi.

Cerisi sceglienu u caprettu adattatu

Prima di cumprà nudda cosa, una donna hà maravigghiata se vai fà. A acquistà un capu ùn pò esse ancu dubbitate, postu chì cose tutti senza esvisione. Sì avete sempre inclinatu à pensà chì a capelli accadèmati ùn vi micca cunvene, pudete sceltu u mudellu incorrettu. Per ùn scrive micca un sbagliu cù una scelta ùn anu seguitu i seguenti tips:

  1. I amate di altissimi hairstyles deve esse elettu una cappucciu d'alta furmazione o, per esempiu, cù un vinu bonu.
  2. I prupietarii di mudelli di capelli lodi fiteva assai l'intrecciu di a testa.
  3. Kapor ponu esse rollu d'un accessoriu indipendenti, o esse elettu in cunghjuntu cù a robba.
  4. Per impediscenu à a cappuccione per sbucina, pinza cù un pappu o furchette.