Mattioli Bags

U fundatore di Mattioli Natalia Topolchan hà cunfidendu dichjara chì "se cumprate u vistitu, hè naturali, se u bagu, da questu. Se a marca bielurusa di prudutti di u pelle, allura "Mattioli". Parechje boi ghjorni d'accordu cù ella, in particulari quiddi chì sò familiarizati cù i prudutti di una famosa Cumpagnia.

Histoire di Brand

Oghji u bagagliu di Mattoli sò in una grande dumanda micca solu in Bielorussia, ma ancu in Russia, l'Ucrania è i paesi balti. È a storia cuminciò in u 1998 cù l'arrivu di Italian Quinto Mattioli in Minsk. E curaghju Italian hà iniziatu a so grande affari cù e dui machini di cosioni chì travagliavanu nantu à a creazione di l'assortimenti di donna di sacchetti di coiu "Mattioli". Ùn perde micca - prontu l 'intrapriża puderia competette cù e competitors. In u 2001 i cinturoni aghjunghjenu à u bagu di stock. I prudutti di i primi prudutti scumpressinu rapidamente in i grandi magazzini di u paese. In u 2004, a cumpagnia Mattioli hà digià avè parechji fabbricazioni in Bielorussia è cuminciaru à apre a chain store in questu paese.

Quinto Mattioli ùn avia micca solu un spiritu impusericatu, una certa autore, chì l'aiutava à ùn fallu davanti à difficultà, perseveranza, ma ancu un gustu artisticu excellentu, un inusual design fantasie-qualità chì permette a marca per vincite entre centu cintulari di millenie di amatori di moda è sacchetti di latti veri.

Pulitica di a donna "Mattioli" - features

I sacchetti di a cumpagnia "Mattioli" sò, basu, laconic, stretti, senza sensu di i prudutti chic, ma questu ùn sò micca a so rinunziu. Fate da u pani naturali naturali cun una varietà di travagliu texturale è texturale, impresinu cu a so decisione di e femminili muderni chì sentanu suttu l'stile. Glossy, matte, intalanzate, lisu, "sottu u rèttili," stampatu, perforatu, velore - Mattithioli u borse di e donne hè fàcili per elettu da a varietà di such varietà.

I pruduttu di u pruduttu hè realizatu cù un sistema di automatizazione è u travagliu di disignu, chì permette à i tecnulugori di i primi passi da avè una idea di ciò chì a borsa serà da fruttu, fate l'agiru à u cursu di u travagliu. Inoltre, u cuteddu perfettu di i sacchetti hè stata uttinutu grazia à i novi machini di corta.

Cociutissimi "Mattioli" sò dispunibuli cun una forte, è cun un prugettu è cun un disculeve mediu è cun un cremente, è cù vallivi, cù manichi cortos è longu, è più ricenti - cù stampi brillanti. I fonti principali di i sacchetti di a cullizzioni "Mattioli" sò a cunvenzioni è praticità. In modu, i pruduttori paganu assai d'attenzione à u disignu internu di i so prudutti - un fortuvidu forru, pezzi i secretarii, partizioni mantenevule u cuntenutu di a borsa in un incantu perfettu.

I sacchetti di Mattioli - vantaghji

U successu di a marca si trova in i regule simplici chì sò osservati da u fabricatore:

Hè nutate chì oghje l'ognumìa usa bosses e cuir artificiusu per fà furmagliu, ma, primu, ùn si pò micca indistinguiscibile da u travagliu naturali, è in segundu, hà una grande qualità - ùn avete bisognu di esse teme chì un pruduttu in i vostri mani si vende bè o à u tempu, si spende è deformes.