Rob Kardashian demande da Black China un teste per paternità

Rob Kardashian per a sposa di u Cina negra ùn avia micca teme à andà in contru à a famiglia, cum'è chì i sureddi Kardashian hà assai ragiunati per dislike the former stripper. Evidenza, ora hà una bonita raggiuni per sperà a so sposa in grinta ...

Case per dubbitu

Dopu qualchi ghjorni, Rob Kardashian è Black China si disputabanamente, insiders say, l'astru di TV ùn hà micca piace chì a so sposa hè cumunicata cù l'ex amante Taiga (u babbu di u so figliolu u Re Kairou), anche si prumesse ch'ellu ùn avete micca cuntattate u rapero. In risposta, u "psicoanalìsimu" hà aghjunghjatu i so unghji in a manu di u novu, scratchendu à u sangue.

Rob ammessa a pussibulità chì u babbu di u zitellu à vèstinu Black ùn hè micca ellu. In più di Taiga, Kardashian hà ancu un paru di candidati per i babbi è vole un cuncepimentu chì perde a so fiducia per fà una prova di paternità per un fugliu nascuto.

Leghje ancu

Per qualchissia scena aspettava

A coppiu pò sempri riunite, perchè i celebridades sete silenziu, forsi stà à esperà u risultatu di l'analisi, chì prumbarà tuttu in u so postu.

Demu avemu a ricurdari chì Kardashian è Chain, chì anu riunitu da u ghjennaghju, averanna in maiu chì aspetta un zitellu.