Vyazolistny labaznik - propietariu utili è contraindicazione

Labeznik vyazolistny - pianta perenne è pianta cù un rizoma rivolversu, u rossu è i picculi fiori gialli bianchi, cun un aroma fraguante di meli. Ci hè crescenu principalmente in umdi umdi. Per u usu in scopi medicinali hè colculatu in u primu istati, durante u periodu di fioritura. U vernice borsellino hà assai proprietà utili è si usa assai com'è farmacopea ufficiale è in a medicina famigliali.

Propetti terpèutiques di u mendicant

Per i razzi medici, l'erba (foglie è vignoli) di u mercatu nucile è e so radichi sò stati ritruvati a spessu, è fiori sò menu cumuni. Decoctions è infusions da u mendicant sò aplicati:

Propizziu d'utilità è contraindicazione di un alluminatu alluvial

A pianta cuntene una gran quantità di vitamina C, tannini, flavonoides, chalcones, tracce di cumuni. Inoltre, in l'erbe di u giardinu medicinali sò parechji olii essenziale (principalmenti in fiori), katahenes, fenolcarbonichi (ellagic è caffè), àvulidi salicylic, camphor, fatty acids. I razzii cuntenenu più sustanzi purni è antioxidanti, fècula. Tavolga vyazolistnaya hà pruspiratu propiti di diaphoretique, diuretic, analgésicu è antiinflamatori. Hà astringente, ancu questu effettu antiliminticu.

A causa di l'effettu diurìticu è di a gota in a pressione di sangue pressu à l'intesa, anche tutti i propietati medicinali, l'usu di una mulberry alluvule hè contraindicatu in l'ipotensione è deve cura prudente quandu a funzioni di rimanni hè indebidita. Inoltre, a pianta hè contraindicata quandu:

Inghjenerà l'alimenti secchi (pastura o raghja) hè generale à a razza di 1 spoonfu per 0,5 litri d'acqua è biarà in dosi petite (1/2 / 2 tablespoons, sa 4 i fugliali).

Quandu culmu di tè da i fiori di u malignu, 2 cullen di teuluri sò generalmente presos per un vetro d'acqua furiu, ma per un longu tempu ùn insistenu micca (preparanu com tè ordinariu). A dosa massima permessa ùn hè micca più di 10 g di materia prima secca per ghjornu. Semu devi esse nutatu chì ancu sta pianta ùn hè micca troppu tòxica, ma in grana dosi provoca nuvulite è vomiting, è cun una overdose significativa pò causà l'avvilanamentu seriu.