Ivan-tè - contraindicazione

Dapoi u tempu anticu, assai vegetali chì anu pruprietà curati induve ancu cun forze miracle, liggi è credi eranu creati è passatu da generazioni à generazioni. Una di e piante hè ivan-tea (kiprei).

Ivan-tè hè una legna perenne, criscente à 2 metri d'altitudine, cù foglie lancéolé è purpuggiate viulente-violeta. Floru da a fini di ghjugnu à settembre. Ivan-tea si pò truvà nantu à i posti ariasi sichi, longu à i spondi di boschi, in i sviamenti, vicinu à i fiumi è staes.

A piantagione hè unicu - cù assai pruprietà utili, ùn hà quasi nisuna contraindicazione. Più infurmazioni nantu à i beneficii è i danni di u willow-tea, i raccordji per u so usu in i trattamenti di trattamentu è di prevenzione seranu discututi più.

Cumposta è pruprietà utili di u saliciu

Comu materia prima materia medicinali, tutte e parte di u salore hè stati utilizati: fili, radichi, foglie è fiori. Diversi formi di preparazione medicinali sò preparati nantu à a so basa: tinturizzioni d'alcoolichi, infusions d'acqua, decocu, ungini è puzzate.

A cumpusizioni chimica di sta pianta hè ricca è diversa. Hè stabilitu chì ivan-tea hè superiore à l'agrumi, grose è giraffa in u cuntenutu di l'acidu ascorbic (vitamina C). Inoltre, a varieghja di vitamina di a cumpusizioni vegetale hè rappresentata da vitamini di u gruppu B è PP. Da i microelements in ivan-tea sò stati scunnificate:

In puru ivan-tè cuntene i seguenti sustanzi mediali:

Scrivite i principali pruprietà utili di a pianta:

Contraindicazioni à l'usu di ivan-tea

Cum'è l'altri pratiche medici, u ivan-tè prupone prudenza quandu hè appiicata. In ogni modu, contra-indicazioni è effetti secundarii di ivan-tea medica, in cuntrastu à l'altri leghje, hà una quantità minima. Questu hè dovutu à u fattu chì u tè ùn hè micca tòxicicu è pussedi una compositura chimica equilibrada.

Contraindications di Ivan-tea includenu sensibilità aumentata è intoleranza ndividuale di i cumpunenti di preparazione preparati nantu à a basa. In ogni casu, hè cunsigliu per cumincià à piglià u willow-tea cun dosis minimu per verificà a reazione di u corpu. Se ùn ci sò micca reazzione chè disgrazia, Ivan-tè hè permessu di utilizà quant'è necessariu, in particulare in forma d'infusione è caldo, chì anu un sapori gustu è gustu è pò esse sustituitu per u tè regular.

Ma hè pussibile di vìviri Ivan-tè in constantità è in quantità maiò, tk. questu puderà influir in l'affittu di u viaghju gastrointestinali. In particulare, a longu accolta di una farina cuncintrata da u pruduce-tè hè causatu di malaria .

Cu cura, ivan-tea si cunsumanu da i zitelli, i mariti pregnant è di i mariti in carione. In quessi casi, prima di inizià Utilizazione di i fondi basati in sta pianificazione hè cunsigliata per cunsultà u duttore.

Ivan te - cullizzioni di materia prima

I vignaghjoli, foglie è fiori di a pianta hè coltu in a fioritura, i.e. Pò esse riuniti in quasi tutta l'estate. Secreate in l'ombra sottu un canopy, furnita bona ventilazioni. I radichi di u salore vole à coltu in u castagnu. Dopu cavallu, sò lavati, secchi, è scachjutu è siccati in un secadoru o furnu à una temperatura di 20 ° C. A macchina cullava e materia prima in sacchetti di carta o in vetru 2 - 3 anni.