Signu di una donna è un omu

Dapoi u tempu anticu, a ghjente hà trovu cunvertisce l'esencia di un omu è di una donna cù diversi scrive. L'imaghjinate esprimenu e disposti u unità è a unità. I signori più famosu di l'iniziu masculinu è femminili sò "Yin" è "Yang", è ancu u simbulu di Mars è Venus. Ogni annu avemu u so propiu stòricu d'occurrence è un certu valore.

Marchi di una donna è u sessu di l'omu

I primi simbuli di Marte è Venere parevanu ancu in i tempi di a mitulugia greca è romana. Famusu pi assai signi eranu stati astrologi, è cusì cumuni fanu ricordi à u botanistu Karl Linnaeus. E usò per distingue u sessu di e piante. Hè da questa ora chì sti simbuli facianu esse chjamatu geninu, questu ghjennaru.

U signu femminile di Venere hè rippreatu cum'è un círculo cù una croce persa. Hè chjamatu ancu «u spechju di Venere», sicondu l'assunsi chì u nomu apparse per u similitudu esternu. Stu signu simbulizeghja a feminità, a bellezza è l' amore .

U signu masculinu di Mars hè illustratu com'è un cercolu cù una freccia marcata sopra. Hè impurtante chì a freccia si vede à u marcatu di u clock, ochju duie ore è significheghja u putere di u diu di a guerra. Stu simbulu è chjamatu "l'scudu è a spada di Mars", datu a so presentazione. L'unione di u signu di l'iniziu maschile è femine hè parechje significati. L'unione di Venere è Marte incorpora l'heterosexualità, questu, amori trà e rapprisintanti di e diverse sessi. Per denote a bisessualità, parechje cuncurgenzi pò esse usati, ùn ci hè un valore definitu, è à questu ghjornu. Ci hè un simbulu in transsexuales - un signu di a femmina è u principiu maschile sò superimpoi l'uni à l'altri, chistu, l'anellu hà una spea è una croce. A cunnessione di dui peculiarità masculina è duie femmini ùn hà micca una definizione clara è pò significà l'amore è l'amici.

Signori di una donna è un omu - Yin-Yan

In a filusufìa di a China antica, hè signalatu chì in u mondu circundante, l'interaczione di l'iniziu femminili è masculini si face tuttu u tempu. "Yin" hè un simbulu femminile è cuntene conceptu di cuncepimentu cum'è sottuffianza è passività. L'uppostu hè u simbulu maschili "Jan", chì personificheghja pusitiva è sviluppu. In a filusufìa chinesa, hè stituciu chì qualsiasi oggettu situatu à l'universu pò esse descrizzione cume l'energia di a fede è u masculinu. I lei di Yin-Yang sò sujeti à tutti l'èpuli viventi nantu à a terra, è ancu pianeti, stelle è signa di u zodiacu. Ogni di i zodiacchi esistenti anu a so polarità propria. U Zodiac comenza cù u signu masculu, è dopu l'alternazione.

A maiò parte di l'omi è di e donne bastamente justificà a teoria di "Yin-Yang". Per esempiu, rappresentanti di u sessu più forti anu a vogghiu demostrariità a so supranità, ma u bellu sexu hè dotatu d'intuizione sanu dulcezza. Comu in ogni teorica, ci sò esse eccezzioni. In u mondu mudernu, hè abbastanza spessu per scopre i femmi chì anu un caratteru di masculu, tuttu chistu hè dovutu à i caratteristiche individuali di a psyche umana. Hè impussibile di cambià cusì cum'è parechji ùn saria micca, perchè sti cosi sò innate. U pare ideale hè a unione, in quale un omu hè cunnisciutu da una "Yan" è una donna cun "Yin". In questu paru l'omu serà u leader è u getter, è u so cumpagnu sarà tutore di u focu. Curiosamente, ci sò allianzii in tuttu ciò chì succede, à u cuntrariu, è parechji parenti sò ancu forti, è spessu trovanu. Se ci sò parechje in relazioni chì anu avutu u listessu cumincenza, allura a sindicazione serà abbastanza pisanti è, probabbilmente, curretta. Ci hè solu un modu da stu situatu - a distribuzione di rolli, induve ogni cumpagnu devia esse responsabilità di una certa sfera di influenza.