Pedallo Hematite - curazioni è pruprietà magichi

Hematite, o cum'è ancu chjamatu chjamatu ferru russu di ferru, una sangue, una fedeltà è speculativa, hà parechji variità. Sò bella bedda iron mica, cun scalini superpiziu, iridescent blue-green color. I corsi cù l'effettu di u tarnishing sò chjamati esmalta, è cullezzione insulita di cristalli chjappi - cù rosoli di ferru. In questu articulu frà i pruduzzioni curativi è magichi di a petra hematite.

A petra di magichi, briganti è sacrificadori - chì hè?

I prupietà magichi di l'hematite sò largamente determinate da a so aspettazione è di e propjeta specifichi. U stessu nomu di u "sangue", chì fù presentatu à a petra in i ghjorni di a Grecia antica è di Roma, hè abbastanza naturali per questa ore, l'enzimi chì, in veramente, parvenenu assai di sangu. Inoltre, sì moltu l'hematitoghile in un polludu, avarà da un culore marroni roppu, è dissolviu in l'acqua, mancu u questu in un lignu rosatu-rosatu. Hè per quessa, ùn hè micca cunccidenza chì a petra di sangue era un participante direttu in sacrifici sanguinsi in l'Antica Babylon. L'egiziani antichi crieron chì u minerale manderà a misericòrdia di i dii. A sacerdotessa da a suprema dea Isis hà purtatu una rostone russa nantu à u so corpu à a so prutezzione per e forze maligni.

I prupietà magichi di a petra hematite appiegatanu primordialamenti à i guerrezi, difendenti, tutti quelli chì stanu attaccati armi in i so mani. In l'antichità, prima di andà in u collu, un amuletore di u minerale hè stantatu, oculeti in una robba o sottu a sola di i scarpi. In a listessa capacità, eranu chjucchi figuri di i dii di casa, chì daveru determinazione è curaggiu in battalji. L'indi americani usanu un polludu di u sangue, l'utilizanu per fà di u pelle di cummattimentu è appricàvanu à u corpu è a faccia. L'antichi alchemisti è i curotti di e scienze oculistica cuntonu detta ritu misteriosu cù l'aiutu di spicurarii è hà cridutu chì era statu capace d'attraversà spiritu belli è dimònii.

Nero, fendu una petra crimson, era un cumpagnu custanti di rituali cunnucini da maghi e maghi. Aghju dettu chì sta petra pò andà fà rende un pezzu di culore marron o rougesu nantu à una superficia dura, perchè era usatu per applià i simboli misteriosi è i mirà, chjappà circles per protettiva di e forze scuru è cumunicà cù spiriti. Ogni pruprietariu di u sangue era cunsideratu quasi un magu, capaci di accumulà l'energia, è puderà aduprà per i so propiu propiu, chì afectanu à e persone.

Propizziu curatori di a pietra hematite

I dui è l'oghje ghjenu à trattà parechje malatie cardiovascular. I pruprietà di a hematite nantu à u corpu umanu anu a capacità per stimulà a produzzione di caghjunodi di u sangue, anémie anémie , migliurà a circulazioni sanguinà è crescenu a perdita di sangue. Specialista orientali in lituluggìa, chì furnisce guariscenza cù l'energia di i pedi, utilizate una federe di sangue per trattà e malatie di i musculi, u friddi è di u spleen. Hè ancu aiutu à eliminà l'impadronze di i vini sanguini, per parèntesi a inflamazioni di l'organu enfermatu, basta chì hè applicata sopra à quì u locu.

I prugetti curatori di l'hematite duna raggiuni per usà a ghjente cun psique inestabile, chì tutti i tempi fallenu n alcanta alterazione. Sicura chì questu hè una petra di l'omu, ma e donne pò ancu darà ghjuvintì, in particulari quelli chì vulianu crià una bona carriera. Una bola, o una piramide da una sangue, serà un rigalu eccezziunale per un psicologu o psicoterapeuta. À altri metalli, ùn si combina, ma questu ùn hè micca applicà à u cobre. In ogni forma, aumenta u potenzu di l'energia di u postu, dà forza.