A Deusa Isis

Isis - a dea di a fertilità, l'acqua è u ventu. In l'Egittu anticu, era un simbulu di feminità è di fideltà in relazioni. Isis era a mòglia di Osiris. Hà succorsu à insignà à e donne ordinariu per sassa, spinà, fabrica, trattatu e tanti malatie, è cusì. Quandu u sposu si n'andò in un viaghju, Isis hà rimpiazzatu è era un regnu bellu. Appena hà amparatu chì Osiris sò stati ammazzati da u diu di u desertu Seth, è questu cunfusioni à a dea. Idda di truvà u so amatu. In u risultatu, hà sappiutu ch'ellu sapia chì u sarcòfagiu cun Osiris natò in u Nile, è era purtatu à i banche di Biblah sottu un arbre chì hà occupa u corpu in u troncu. U regnu di questu cità hà urdinatu per taglià l'arbre è l'utilizanu cumu sustegnu. Isis hà ghjuntu in Bibl è ingannucciu diventà a babbu di u zitellu real. In u risultatu, ella disse à a reine tuttu è li dumandò dà u troncu d'un arbre. A dea oculta u so corpu amatu in u Nilu, invechju Seth hà trovu è tagliatu in 14 pezzi. Isis hà sappiutu trovu tutte e parte di u corpu, fora di u pene. Sicondu e leggende, hà sappiutu rianimà l'Osiris, cù a so capacità di caghjà .

Chì hè cunnisciutu di a dea di l'egiziana antica Isis?

L'Egiziani veneranu sta dea, e so i so imagine sò stati utilizati per adattaghja articuli à cumpletta. A maiò spessu, Isis hè statu rapprisintatu in trè posti: assicuta, in pusizione o raffigurata. Molti parechji difesu in dettu. Per esempiu, in certi stagni è dipinti, u capu di a dea era coronatu cù un discu solidu, chì hè tenutu da dui cornici. Quasi in tutti l'imaghjini in una pusizione standing, a capu di a dea Isis hè stata corona cù u so simbulu - u hieroglife principali di l'aset, chì significa u sediu. Hè vistutu cù un vestitu strettu, è in i so mani sò un simbulu significativu - ankh. A testa pudia ancu avè un vestitu in a forma di un pappaghju di presa. I so attributi sò un strumentu musicali di un systra o un staff decoru cù una fiore di papiru. Ùn ci anu micca animali sacri per sta dea. Isis puderia piglià l'imaghjini d'un pappu, In questu casu, nantu à a so back, l'alti enormi di un vulturu si prisintonu.

I Científici di l'Eggittu crede chì a dea Isis hè a più priestessa di magia . Usendu a so varula magica, hà guaritu e putevi esse manifestati in u mondu reale. Grazie à i ratchets, a dea hà distruttu l'energia negativa di i spiriti bassa. Perchè Isis hà sappiutu a rivoluzionari u so còmou mortu, è era u cumandante di l'animi mortu, l'Egiziani hà cunsideratu u so Regulu di l'Infernanu. Dognu questa informazione, spessu sottu sarcophagie capita l'ali di sta dea, chì simbulizava u rinnovatu. A dea egiziana Isis era u tutore di tutte a vita in terra. Sicondu i mitu, quandu abbandunò una lagrimata in l'acqui di u Nilu, hà spàrdatu è cupria a terra cun fangu fertili. L'ànima di a dea era in a stella Sirius.