Ci hè una Regina di Spade?

Dapoi u tempu anticu, ci sò parechje credi altri è tradizioni, ma no tutti li cunzidiravanu di esse veru. In a maiò parte di i casi, i persone tratanu com'è u mitu. In u nostru tempu, a ciencia moderna neghjò l'esistenza di l'altru mondu, ma ci sò persone chì sò fascinati da parechji fenomeni mistici. In a vita di una persona, sò parechje dumande chì, in ocasu, ùn pò micca truvà una risposta. Una questa dumanda hè esse seà una Regina di Spade, quale u quale anu i stori terribili.

Quale hè a Regina di Spade?

Scupremu capunanzu quale hè a regina di Spade è quale hè quì u caratteru horrore.

Basatu nantu à i rutti di talento, pudemu cuncludi chì a Reina di Spade è a verità esiste, è ùn hè micca esemplanza assai piacevuli. Ci sò parechje chì cresce chì a cumunicazione cun ellu pò esse usatu per fà un certu rituali di divinazione.

Da l'anticu Mediu Era, hè vinutu à noi una creazione cusì rica chì a Reina di Spade ùn hè micca solu una carta da una carta ghjugna, ma ancu una certa criatura demonic.

Ci hè una Regina di Spade o micca?

A Regina di Spade sempre hà un apparenza caracteristica, chì ghjè un attache di a fortuna o una ghjucera nova. A volte, hè di qualcosa per ragazza cù u pilu scuru, bella apparizione, ma cun qualcosa di espressione individuali è spettaienti spavintusa. Quelli persunalizati chì anu a riunione à a Re regina di Spade descrigui di modu assai diversu, ùn ci hè nudda pussibile di dì da cun certi chì pare cusì.

Una carta da u ponte di ghjocu di a Regina di Spade hè assuciata cù una greghja chì hà portatu disgrazii è prublemi. È oghje entre i ghjente andà in ogni tipu di stori terribili di quelli chì si dichjaronu chì sò stati trovanu.

Ci hè una certa categuria di e persone chì anu purtatu da e forze stranieri. Allora ponu esse capaci di risponde à a quistione di a risidenza di a Regina di Spade, cum'è quistu chì anu pruvatu à rimbursà di chjamà è, cum'è elli stessi, l'avianu.

Cumu scontra una Regina di Spade?

Per sapè s'ellu ci hè una Regina di Spade, pudete pruvate à chjamà. Per fà questa, à mezzanotti per 5-10 minuti prima di 00:00, hai bisognu di piglià un liparazzu di scarlettore è di un ispilsu nantu à u specchiu, à a cima di quale avarà da una porta. Inoltre vicinu hè bisognu di mette in una spugna molla, chì hè utilizata per lavà a scala. U rituali hè realizatu cù a lume offu, è una candela s'apre di fronte à u specchiu. Ùn pudete micca parlà. Accantu à e dettu à 00:00 debite intre a peer à u specculu è in alta voce chjese tanti volte a frasa: "Regina di Spade, venite!"

Se ogni cosa si facianu bè, una figura di a noce cumpararà nantu à u specchiu. Dopu ch'ellu apparissi, avete bisognu di sguassà rapidamente a scala cun una pettine di impedisce ch'ellu deve esse in u nostru mondu.