Deessa Bastet - interessanti fatti nantu à a dea egiziana antica

A personificazione di a luce, l'aligria, una rica raccogliosa, l'amore è a bellezza in l'Anticu Eggittu era a divina donna Bastet. Hè stata chjamata a mamma di tutti i misgi, venerati cum'è e guardiastru di a casa, cunsulazione è felicità di a famiglia . In u mitu egizianu, l'imaghjini di sta donna hè sempre scritta in diversi manere: hè aghju gràzia è cattiva, da esse aggressiva è vindativa. Quale era sta dea?

Deessa egiziana Bastet

Sicondu i leggeri antichi, era cunsiderata a figliola di Ra è Isis, Ligera è Scuru. Dunque, a so ima era assuciata cù u cambiamentu di ghjornu è di notte. A dea Bastet in l'anticu Eggittu apareceu duranti l'apoli di u Regnu Mediou. À quellu tempu, l'egiziani anu digià a sapè cumu cultivà i campi è cresce u granu. A vita è u putere di u regnu depende direttamente di a quantità di racolta cugliera è priservatu.

U prublema principali era u ghjattu. Allora l'ànghjuli di i rosi, i misgi, cuminciaru à appiccicà è l'onore. I Gatti in a casa sò cunsiderati cum'è ricchezza, valore. Pochi poviri e ghjente ùn puderanu di mantene stu animali in quellu tempu. E in e case di i richi, hè stata cunsiderata cum'è l'epitome di a prusperità è hà sguassatu u so altu status è grandezza. Dopu ddu puntu, in a serie di diesini egiziani appareru una figura di un giuvini.

Chì si parla di a Deessa Bastet?

L'imaghjini di sta persona divina hè multifichiale. Aghja u bonu è u malu, tendernità è agressione. Originamente era riffittendu cù a cattura di u ghjattu o cum'è un ghjattu neru decoratu cù l'oru è e pedi preziosi. In seguitu, era pittatu cù una capanna di lionu. Sicondu a legenda, quandu a Deessa Bastet s'hè cunversata in una leona formidable è in folla, u fughimentu, a maladie è u sufrimentu caderu nantu à u regnu.

Bastet, a Deessa di a Bellezza, l'Alegria è a Fertilità, hè stata riunita in parechje modi, postu chì u so patronatimu estendu à parechji esferi di a vita. In i disegni in una mano, hà tenutu un cetru, in l'altra una systra. Hè ancu spessu illustrated with a basket or four kittens. Ogni attribuu simbolizza una certa sfera di influenza. Sistre hè un strumentu musicali, un simbulu di celebrazione è divertente. U cetru puderia personificà u pudere. U cestino è u gratianu sò assuciati da a fertilità, a ricchezza è a prosperità.

Chì ghjè a patrona di a Deessa Bastet?

Cum'è sta diana egiziana era rintraduta in forma di un cat, a so funzione principalu era di prutezzione di sti animali in u nome di u putere di tuttu l'Egittu. Hè da i misgi in quellu tempu depende di a salvezza di a vendita di granu, è da quì a destinazione di l'Egiziani. Bastet - Deessa di l'amore è di a fertilità. Hè stata adurata micca solu per crescenu u so benessiri, ma ancu per furnisce a pace è a pace à a famiglia. U so patronatimu si estende ancu à e donne. I rapprisentanti di u giustu sessu dumandonu nantu à l'estensione di a ghjuventù, a salvezza di a bellezza è u nascita di i zitelli.

Miti di a Deessa Bastet

Parechje legends et miti sò scritti nantu à u difesu di u regnu egizianu. Una di l'leggje spiecchera a so split personalità è dice perchè a Deessa Bastet volta volta in una liona. Quandu Diu Ra hà vechja è influenza perdita, u pòpulu pigliò l'armi contr'à ellu. Per annunzià a insurrezioni è tornerà acquistà l'auturità, Ghju turnò à a so figliola Bastet per aiutà. Hà dettu ch'ella esce à a terra è scantanu e persone. Allora a Deppa di l'Eggittu Bastet addivintà un leoni formidigliannu è hà sceltu tuttu u so còllera à u populu.

Ra hà caputu chì ella puderia tumbà tutti i persone in Eggittu. A milione militante si in u gustu, hà piace à scherzi è di distruverà tuttu ciò chì hè vicinu à ella. Ùn pò esse micca firmatu. Allora Ra chjamò i so messageri veloce è urdinà à paint a cervexa in u culore di u sangue è u feraghju nantu à i campi è e strade di l'Eggittu. A leone confused the painted drink with blood, got drunk, got drunk and fell asleep. Solu so Ra hà sappiutu à pacificà a so còllera.

Deessa Bastet - Dati interessanti

Avemu fatti fatti interessanti da a dea Bastet:

  1. U centru di cultu di venerazione di a Deusa era a cità di Bubastis. In u centru di questu era custruitu un tempiu, chì cupià a più grande di e so stati è tombi di i misgi.
  2. U culuniale simbolicu di a Deessa Bastet hè nìuru. Hè u culore di u misteru, di a notte è di a bughjura.
  3. A festa di venerazione di a Deusa fù celebrata u 15 d'aprile. In queste ghjornu, a ghjente hà diventendu è cammendu, è l'avvenimentu principalu di a celebrazione era una bella tinuta annantu à i banche di u Nilu. I Sacerdotes si misi a so statua di una barca è mandatu à u fiume.
  4. Bastet, a patrona di e donne è a so bellezza, hè stata cunsiderata da i zitelli per esse l'ideal di feminità. E listessa flussione dinò di i vignaghjoli attornu à l'ochji partenu di scrivevanu l'abitanti di l'Egittu per diventà cum'è u so patronu.
  5. A dea di i misgi Bastet hà cessatu di venerà cù a venuta à u putere di i Rumani. In u 4 ° seculu aC. U novu regnu hà impeditu u venerà, è i misgi, in particulare i misgi negru, cuminciaru à stirminate in ogni locu.