Simbulu di saviezza

A saviezza hè una qualità chì ùn passa micca cù l'eredi, hè solu adduta da travagliu parechji esperimenti di vita. Pruduttu tutti i civiltà antichi pussidianu u so simbulu di saviezza , chì aiutava una persona per acquistà sta qualità è l'utilizanu bè in a vita.

I simboli più famosi di a mente è di a saviezza

  1. Foglie ciumi . Stu simbulu si riferisce à a Grezia antica. Sicondu i miti esistenti, era a fogli di l'arbre di latte cumu chì turnò a ninfa Daphne, è anu ancu masticatu è oliu di i oraculi. U talismanu hè adattatu per i pratichi attivi.
  2. U Cadatuu . Stu simbulu è un bastonu chì ghjuvate a serpente da i dui ganghi. In a religione cristiana, hè quellu chì hè cunsideratu un signu di saviezza, perchè hè un attributu di Sophia, quella hè a saviezza di Diu. Stu simbulu a antica razzi, cusì hè stata utilizata da i grechi antichi è l'egiziani. U talismanu hè cunsigliu per i persone chì ùn anu micca sicuru di elli.
  3. Ankh . Questu simbulu hè una croce cù un anellu nantu à a cima. I so diversi culturi antichi l'utilizonu. Molte parechji suttuguli muderni usanu l'Ankh guardianu per acquistà a saviezza è a immortalità.
  4. Runa Ansouz . Questa quarta runa designa un diu è ùn aiutau micca solu per acquistà a saviezza, ma ancu per truvà una inspirazione creativa.

Perchè u vulgardu hè un simbulu di saviezza?

Ùn ci hè micca una opinione definitiva per quale sta voce hè assuciata à a saviezza, cusì ponu esse solu presumibilamenti. Sicondu l'infurmazioni existenti, l'indiani di l'Amérique Nord-americana cosevanu chì era l'owl chì hè stata à salvà in situ situ. I piume d'questu pagliaru sò stati cunsiderate un talismanu forte. Residenti di a Grecia antica è di Roma chjamà u ochju, un simbulu di saviezza è di sapè, chì era a cumpagnia di a dea di più intelligente Athena.

Cum'è prova di chì sta piglia era sceltu per a pusizione di u più intelligente, si pò dì à i so abbitanti è i so capacità. Ella vedi è sente in u bughju, perchè si crede chì i civelli puderanu apprezzà qualcosa chì hè oculta da a ghjente.