Ci hè Hell and Heaven?

A quistione di aspetti religiosi è l'esistenza di Diu, l'anima, u Paradisu è l'infernu anu persu, per parechji seculi, ha persuadore micca solu di e persone, ma ancu grandi scientistichi, filosofi è ricchieri. Nta l'ùrtimi decenni, parechji mircanti, dopu à parechji esperimenti è ricerche, anu arrivatu à a cunvinzione chì l'anima di l'omu exista precisamente. I scientisti americani ancu avè sappiutu.

I filusufisti materialisti è rapprisentanti di diverse tendenzi religiosi anu avutu discendu per seculi di l'esistenza di Diu. A prova chì Diu esisti hè furnitu da u matimàticu austeru Kurt Gödel. Hà spressione a so conviczione in ecuazzioni matematii, chì dopu parechji dicennii foru verificati da u metudu di l'analisi di l'informatica è cunfirmata l'accurata.

Ci hè Hell and Heaven?

A risposta à sta quistione, in tutti probabbilità, devi esse cercatu, basatu nantu à a quistione di a fede o quarchi cumminzioni. Parechje persone chì hàvenu survigliatu una morte chiachina o passendu assai tempu in u coma, tornendu à a vita, dicenu cose belle.

Unu di l'esempii sò l'scrittista Olga Voskresenskaya, chì hà scrittu sussegwentement u libru "My pugilacciu avventu". L'autore passava parechji misi in un comu, ricuperà è esse ricuperate dopu un trattamentu longu à l'infurmazioni è l'attraversu minuti, u descrizzione di u paradisu è di l'infernu chì vogliu induve era.

U paradisu è infernu si trovi, ma chì in a descrizzione di u Paradisu a maiò parte di e parolle di i scritti cristiani sò assai similari à u Voznesenskaya è assai altri vedenu quandu eranu fora di a morte. Ma, cum'è l'infernellu, pareva un pocu sfarenti - sì, hè a crueltatà, u timore è l'oppressione, ma sopratuttu una sensibilita di l'azzioni è l'esistenza, l'ingannimentu è l' illusione chì cubanu a terra è a brusta.

Unu di i momenti più seduliali di u libru di Voznesenskaya hè a descrizzione di i prublemi di l'anima è questu porta à riflessione seriu nantu à a qualità di questi azzioni chì cunsentemu o inconsciente hà intrigu à a nostra vita. U torture hè una prova di l'ànima per tutti i sieculi peccati mortali chì l'anima passe prima di entra à u tribunal.

In u so libru "Life After Life", scrittore Raymond Moody hà datu data da l'anni di ricerca è revelazioni di i persone chì riturnonu da l'abracis mortuali. U libru, in fattu, hè un analizazione è data cullata di documenti di persone chì survigliò una morte clinica. L'esistenza di Ddiu, u paradisu è l'infernu hè assai lòggicu illustratu da i storii di queste populu.

È chì i scettichi sustene chì u paradisu è l'infernu ùn esiste micca, ma l'evidenza in u so favore, strangely enough, è assai più chjucu.