Chì hè l'anima umana in Ortodoxia è da un puntu scientificu?

U corpu umanu hè studiatu longu è traversu, è ancu resta un spazi senza esploratu, di chì unu pò spicchera è guess. Parechji seculi si dumandenu: quale hè l'ànima? Se ùn si pò micca vistu, significheghju chì ùn esiste micca à tutti?

Chì ci hè l'anima è induve hè?

Da a suttura di a riligione, u cuncettu si compite com'è "qualcosa" in una persona chì infusa in u corpu à u principiu di a vita è si abbanduneghja cù l'iniziu di a morte. Chì hè l'anima umana in u sensu generale? Questa hè una cuscenza umana, pinsamenti, imàgini è visioni, caratteri di caratteru. Ma u locu duv'è l'essenza invisibile si trova, diverse pòpuli definenu di manera diversa:

  1. In Babylon, u so postu in i so ochji hè stata livata.
  2. I Ghjudei antichi razse chì u trasportatore hè u sangue.
  3. Eskimos credi chì l'anima hè situata in a vertebra cervica, cum'è l'orgue più vitalu.
  4. Ma l'opinioni più cumuni: vive in parte di u corpu implicatu à respira. Stu pettu, stomacu, capu.

Chì hè l'ànima da un puntu di vista scienticu?

Ùn hè sempre ignotu ciò chì l'ànima compone, quantu pesa è in quale parte di u corpu si trova. Eppuru, i tentazioni sò stati ripetitu à scavà a verità. In u 1915, un medico americanu, Mac Dugall, hà rializatu u pesu di un omu prima è immediatu dopu a morte. E fluttuazioni atenu solu 22 grammi - stu pezu si appruntassi à l'"ànima". Esperimenti simili eranu fatti da l'altri medici, ma a dati ùn anu micca cunfirmatu. Una cosa cusì: à l'ora di partenza à un altru mondu è ancu duranti dorme, u corpu di una persona si faci più faciule. I ricchieri di u statu vicinu à a morte l'anu mancu unanziali anu mannati e valdi rifiate di energia.

Chì hè l'anima in psiculugia?

U terminu "psicoluggìa" pò traduce "a scienza di l'anima". Ancu se u cuncettu hè astratto, ùn hà nè a forma nè prufunimentu, per a psiculugia hà ghjucatu un rollu cruciali è hè u subjecte principale di studiu. Per parechji seculi e teòloghi è i filòsufi anu pruvatu à risponde à a dumanda "Chì hè l'anima umana?". Unu di i fundatorii di a psiculugia, Aristotle, hà denegatu l'idea di questu com'è sustinenza, ma visti in un locu da a materia. Chjamò a funzione principalu di l'essenza a realizazione di l'esistenza biologica di l'organisimu. Un altru filòsfu benestatu, Platonu, si trova à trè iniziali ànima:

Chì hè l'anima umana in Ortodoxia?

Solu a chjesa ùn ponu esse dumande: hè una ànima . L'Scrittura sacra chjamanu unu di i dui cumpunenti di ogni persone à a par cù u corpu. Chì hè l'anima in Ortodoxia? Questa hè a basa di a vita, l'essenza incorporeale, u primu immagbili unshakable creatu da u Signore. U corpu pò esse tumbati, ma l'ànima - micca. Hè invisibule per a natura, ma hè endotu di a ragiuni, è a mente imparte in questu.

Un ànima senza arruinata - chì cosa significa questu?

A genti si andava in questu munnu, medite da quì. I credenti credi chì un cuncettu cum'è una anima dopu a morte abbanduneghja u corpu è seguita per viaghjà più à un altru mondu. Ma certi volte l'essenza ùn si trova u restu, si i affare di l'omu in terra ùn sò micca rializati. Chì significarà un ànima inquieta? Hè attaccata à u locu, i persone, l'avvenimenti, ùn pò micca lascià u corpu è u mondu di a vita. Sicondu e credenze, suicidiu, tràgicamenti tumbati o quelli chì "parenti" ùn mancanu ùn pò micca truvà a pace. Parrannu per fassi entre u mondu è à quarchi sò vintu in a forma di fantasmi.

Spìritu è ​​anima - quale hè a diffarenza?

U passu da a cuscenza à a realtà hè l'ànima, aiutendu à adattà in u mondu. L'"I" umanu hè definitu in stu mondu di spiritu, a pirsunalità. Da u puntu di vista di a filusufia, sti cuncetti sò inseparabbili unu di l'altri, è i dui sò in u corpu, ma ancu sò diffirenti. È a question resta: chì hè spiritu è ​​anima?

  1. L'ànima hè l'essenza immateriale di a personalità, u mutore di a vita per l'omu. Cù ela, ogni viaghju di vita guida da a cuncepimentu stessu. Hè sugettu à un spaziu di sentimenti è desideri.
  2. L'Spiritu hè u più altu di tutti l'essenza chì porta à Diu. Grazie à u spiritu, e persone di u munnu animali, si passanu un passu più altu. U Spìritu hè un autocone, un spaziu di vuluntà è di cunnuscenza, è hè furmatu in a zitella.

L'ànima tota - chì fà?

Vedi chì u munnu spirituale internu hè impussibile, ma pudete sentenu, sopra a sensazione particularmente. Quandu succede quandu una persona sperandu forte emozioni negativi, per esempiu, pesa after the death of a close or heavy parting. A ghjente ùn hè micca ghjustu à un'opinimentu cumuni chì fà cume l'ànima duci da l'amore o u piacè. Ùn ci hè nisun medicazione per lascià u soffrenu (in u cuntrariu di u dulore fisicu). Solu u tempu hè u curatu più affidatu. I parenti sustinibili vi aiutanu à trattà cù u dulore. Seranu aiutà à u tempu ghjornu, dà cunsiglii, distractanu di penseri tristi.

Pruvemu chì ci hè una ànima

I scircetti ùn dannu una risposta senza dubbbu à a quistione: quale hè l'ànima, perchè ùn si pò micca visu, misurata è tocata. Tuttavia, ci hè una evidenza chì l'ànima esisti, è micca una. Tutti sò pertendu à i sfidi di a vita.

  1. L'evidenza storica è religiosa hè chì l'idea di un iniziu spirituali hè incubata in tutte e religioni mundu.
  2. Da u puntu di vista di a fisiologia, l'ànima esiste, postu chì pò esse pesa. Questu è pruvatu di fà parechji scientisti di u mondu.
  3. Cum'è a bioenergìa, l'ànima umana manifesteghja è a so snapshot hè una ina invisibile, chì hè determinata da un dispositi speciale.
  4. Prufitimentu di Behterov in l'idea di a materialità di i pinsamenti è a trasforma a energia. Quandu una persona di morte, u sustitutu di u pensamentu hè viva.

Chì fai l'ànima, dopu a morte?

Ùn ci hè un cunensu in u viaghju di l'entità spirituca dopu a morte. Tutti sapè à questu hè dictautu da a Bibbia. Quandu i processi di vita cessatu è u sciccarinu stà u travagliu, u pensamentu fede u corpu. Ma questu ùn si pò micca esse misurati è ponu esse dati per esse dichjarati. Sicondu a Bibbia, l'anima dopu a morte passes through various stages of purification:

Si crede in i scritti antichi, l'esencia spirituale hè rinatu è si trova un novu corpu. Ma a Bibbia rici ca doppu a morte una persona (quella hè una ànima) vene à u celu o l'infernu. Pruvemu di questu - u tistimunianza di e persone chì survigliò una morte clinica. Tutti parranu di u locu stranu in elli stanu. Per quarchi, era luce è lume (celu), per altri - tèndumore, terribbili, inchiostatu di disaggi (infernu). Mentre a vita di a vita oghje sienti unu di i misteri principali di l'umanità.

Ci hè ancu più stori interessanti nantu à a liberazione di l'anima di u corpu - duriannu in dormu è micca solu. Ancu i pratichi spiciali sò usati, cù l'aiutu di quale u principiu astrali pò esse sfuciutu da u fisicu è sviluppau un viaghju per una materia fragile. Hè prubabile chì tutti i persone senza esvisione sò capaci di cose supranaturale, ma ùn anu micca studiatu a scienza di a vita è a morte.