U diu di Diu di i slaves

Per l'eslaviani, u Diu sempre hà avutu un significatu spéciale. Aviani notati a dependenza di a fase di u corpu celeste nantu à u cambiamentu di a staghjoni, cusì per ogni stagione era un certu Ddiu un rispunsabili, in generale, ci era quattru. Ogni annu avianu i so propri caratteristiche, chì anu diffirinutu di l'altri. A gente venerò tutti i Diu di u sole è veneranu i so cumandamenti.

U diu di Diu di i slaves - Horse

A ligemu da u solstiziu invernu à u solstiziu di primavera. U primu ghjornu, i slaves celebranu u principiu di l'annu novu. U cavallu hè un omu di età medievosa chì sempre hà un rubore di u friddu nantu à a fàccia. Hè vistutu di una cammisa, pantaloni è un mantellu di culuri turchinu. U Diu hè sempre triste, perchè ùn manca a forza per salvà a terra nantu à noite friquenti. Hors hà a forza per a calviri u vento e tempesta, è cambia a temperatura un pocu. I slavi ancu spessu associatu u Diu cù animali. I vacanze dedicatu à stu Diu di u sole da i slaves orientali sempre significatu à l'acqua in un burato di ghiaccio è di balli. In modu, u cavallu hè ancu una incarnazione scura, chì, à u contru, hè rispunsevule per i frosti severi. U ghjornu di stu Diu hè u domicile, è u so metallo hè in argentu.

U diu di Diu di i Slaves - Yarilo

Ellu rispose à u periodu, cumincendu cù u solstiziu di primavera è prima di u solstiziu di l'istati. Rendulendu u Diu in u guise di un ghjovanu carusu cun bè capeddu d'oru è l'occhi blu. Hà avutu un mantellu rossu rossu nantu à ellu. Jarilo moved in un cavallu ardente. In u mitu, ci sò indicazioni chì stu Diu diventava cù fléaurs fiery per allora u fretu. Jarilo diffirìanu di altri Diu in a so purezza è a sincerità. L'Slavs anu chjamatu ancu u Diu di a gioia è di piacè carnale. U simbulu hè un strumentu cincatugale equilatale cù quattru puntelli o rune Ud.

U diu di Diu di l'antichi Slaves - Dazhdbog

Hè ingressu à u putere, cumincendu cù l'estiu è finu à u solstiziu di u vaghjimu. I slaves pensanu chì Dazhdbog in u celu si movia in un carru, chì ghjè uspitalu da quattru cavalli bianchi cù manes di u focu di u doru. I radiologi l'arsu chì Diu hà in e so mani. Hà statu distinti da a so grandezza è di u diritore diretta. I capelli di u so culoru d'oru sviluppu in u ventu. Stu Ddiu pagana era principarmenti scritta da i slaves in armatura d'oru cun una spear è scudo. L'ídolo di Dazhdbog era in tutti i cità antichi. U Diu hà a so propria runa, chì hè respunsabule di benessiri in tutte e direzioni di vita. Un'altra runa means successu in ogni cummerciale. U simbulu Dazhbog hè un quadru solidu. E persone indirizzonu in a mattina, quandu u sole si apparse nantu à l'orizzonte.

U diu di Diu di i Slaves Svarog

Honoronu, da u solstiziu di u vaghjimu à u solstiziu invernu. Svarog - Diu di u focu è u celu. Hè u principiu di parechji dii-figlioli. Hà amparatu à u populu Svarog da utilizà u focu, per prucessu metalu, per fà u furmagliu è u furmagliu. Hè ancu datu un aratu, chì permette à i slaves cultivà a terra. Svarog hè cunsideratu un solu anticu, chì ghjera friddu è scuru. U tempiu di u Diu hè una smithie o bugle. Dopu l'ídidu, ci deve esse u focu è u metal.

U Diu di Diu di i Slaves - Ra

Parechje crede chì Ra hè un anticu diu egizianu, ma in fattu hè diventatu solu solu in u 28u seculu aC. Inesessuali, era un Ddiu Slavicu chì hè natu da u Criaturi di l'Universu. Sicondu e leggende Ra hà rignatu u carru, nantu à u quale era u sole. I so figlioli sò cunsiderati cum'è Veles è Khors, chì, dopu a morte di Ra, hà pigliatu u so postu. I miti dicenu chì in u vechju Ra hà fattu un fiume, chì in u mondu mudernu hè chjamatu Volga.