15 terribili tatuaggi chì ùn vogliu micca ripetiri

L'Umanità hà fattu tatuaggi per parechji mil anni. L'antichi crèdenu chì i sculture nantu à u corpu pò inspirà teme à i nemici è dà l'abilità divina di u porporatore. In u mondu oghje, ùn ci hè micca bisognu di scantari l'inmanu, ma ci era necessariu d'esse espressi.

Certi sò un ritrattu di un omu amatu nantu à u corpu, altri caratteri tattoo chinese, ma ci sò ancu quelli chì prifiriscenu i scrive da più. Hè improbabile chì questu hè una decisione spuntania, per sicura chì ci sò più persone scritte per quì, ma in ogni casu, se avete prumessa di fà un tatuu, hè abbastanza pussibule chì dopu avè vistu questa pisci, avete cambiatatu a vostra mente.

1. Wow! Hè assai realisticu è detallatu, è hà fattu prufessionalità, ma ... horror! Sembra chì sta picciuttedda hè veramente un cyborg, stuffed with metal gears and bearings. Di sicuru, pudemu dì chì l'idea hè uriginale, ma micca più. A persone hè ancu di carne è sangue, è micca di u metal.

2. Oh, quantu un ochji! Ma cumu per chì a terra era questu 'st'ucchianu stunatu è realistivu nantu à a so manu? Curiosamente, è di altra parte hè un secondu occhiu? Preste attenzioni à i pissure: pare chì l'ochji sò à ribbillioni in i lacrimi. Ciò un scantu! Se pensate chì questu hè l'unicu ovu gigante tatuatu, sì sbagliatu. Stu tatuu nantu à a manu hè assai populari trà l'amatori di i carti nantu à u corpu.

3. Eccu, per piacè, un altru amatori di u terzu ochju! Probabilmente, pensa ch'ella hè geniale. Dopu stupidu, è prubbabbilmente assai dulurusu, perchè a pelle nantu à u collu hè assai finita. Inoltre, u zitellu ùn hà micca firmatu, hà tatuatu l'ùacchi sottu u quattru, è poi pò scantari l'altri.

4. Oh, no. Perchè cum'è chì u palluni ùn hè micca terribili abbastanza senza esse terribbili anguli è mancu di sangue. Forsi queste hè u pagu terribbili chì pudete imagine. E veramente, chì hè questu quì cù e so mani? Hè comu si sfacciava a so pelle è svinni. Ma u più terribilmente hè chì u tatuu hè fattu assai professu è incredibile realisticu.

5. Queste tatuatto ùn pò esse appellu à i fanni di pelle di fantasimi, ma altri si accunsentanu ch'elli sia scantificatu. Iè, i disinazioni nantu à u corpu sò una di e manere di spressione, è hè bè chì viamu in un mondu induve i tatu ùn sò micca più pruibitu, ma questi ritratti simpricimenti scontri l'altri, nunda di più. Pudete imaginaru cumu u trasportatore di queste tatuaggi passa à l'uffiziu postale? Sì, horrri!

6. In teorica ùn ci hè nunda di malu cù i figuri di l'ombra. In ogni casu, qualcosa hè sbagliatu cù u rabatu tatuatu. Prima, perchè ellu hè male? In solitu, i figuri di l'ombra di i cunegini sò assai lignati è grazii, ma questu solu pareva vene da u mondu scuru. E perchè hè stu tattoo nantu à a mo ghjurnata? Sembe tantu enormi è supernatural, ma u più terribilmente hè chì tutti vanu. Circa casi tutti i cani è i picciriddi sò temutu di sta stampa.

7. Se la persona chì hà fattu stu tatuu, cusì espresi propiu u so "I", allura hè probabilmente un misantropamentu, annunzendu tutta l'umanità. Questu era l'eroi disfigatu di a novella di Victor Hugo "L'omu chì riria", chì, apparentemente, era riffittendu da l'artistu à u pedi di stu amatori tattoo. Avemu bisognu di tribute à l'autore di a terribe capilla maestra - a grimace hà vultatu cusì realista chì da questa sguera pisanti rintra per u corpu.

8. Un altru imaghjinariu hè un zombie. Perchè fate un tatuatu, quandu u fighjulà, questu incunificà? Pì esse admirati è vi mustrarà quantu friscu sì, scantale di l'altri? In questu casu, l'autoru hà assicutatu ancu l'effettu in oppostu: stu tatuu hè più disgustante ca l'admirazione.

9. Eghjè, ci sò troppu tatuati chì anu chjappu di l'anima cù l'occhi. À u primu si scupiranu prima di tutte e so misura, è u scogliu eccessivu di cissotte prupondenu u cumbugliu. Probabilmente tutti elli scritti solu l'ochji femicili. Ghjudicate da a longu è a densità di i pissure, parechji anu inspiratu da l'ochji di Kim Kardashian. U tatuatu per i vantaghji di i toni scuri fa un sensu sensu d'ansietà, è a manu chì aghjunghje i bars di a parrilla basta solu sta sensazioni.

10 Ùn improbabile chì l'scena da a pelicula "U vennari 13" in una parte di u corpu hè una bona idea. Per capisce in u vostru armu o ghjustu una seriala di massa o qualsiasi altre killer è monstruosa. Dopu tuttu, ùn hè micca un pocu ominu - l'imaghjini di l'assassinu hè trasferitu à u patrone di tali tatuu. Prima di fà cum'è un tatuu, pensanu à quessa, ma chì vulete esse identificatu cù un cartellu d'eroi in u vostru corpu?

11. "Face cuirata", l'eroi di una altra film di horror, hè ancu in a nostra lista di tatuaggi. Iè, unu di i eroi di a massacre di Chainsawia di u Texas, cù a so manera terribili, hà fattu a so manera di l'annals di u cinema mundiale, ma fermanu in mente chì micca tutti ùn à piacè di pelle di horror, è parechje simpricimenti ùn sanu micca quale hè a "Leatherface". Allora invece di ritratti un assassinu è cannibale, fate un tatuu di qualcunu altru.

12. Eccu unu di i più aggettivi è, in u stessu tempu, tattoos witty. Quì hè u jocu di parolle: "mantene a to quattru" è "hang in there" hè, per una banda, favurizendu idiomni chì sò soli diri à quelli chì sò in un quandary, è ponu traduce "ùn esse scuraggiate, ùn fate micca" è "sughjurnate, ùn turnate micca. Invece, quand'ellu vi cuntene i scritturi astratti, i frasi pò traduce verbatim: "u quellu hè più altu" (sottu a guillotina) è "vzdernis" quì "(sottu a furra). L'umore nìuru pò esse assai bè, ma hè vallatu per trattà à i tatuaggi, hè micca urdinatu per vede.

13 Oh, u mo Diu! Questa hè una di l'imaghjini più disgusti di u joker. Ùn pò esse dichjaratu chì hè maleficatu, perchè in fattu u tatuu hè fattu prufessiunale, è ghjè spentru assai di tempu è di soldi, ma stu travagliu stanu ominu. I grandi dentalli giaddi, a bocca di sangue è l'occhi rossi, i nuvuli di furbi chì formanu a parti suprema di a fàccia - tuttu questu pudete inlucà veru horror à un observatore esterno. Se vulete chì i piacè in a spiaggia à chianci forse impegisce in ogni volta chì tù turnate a vostra volta, u tatuu duverà u megliu, ma a mo prubbabbilità vi sarete pronta avete bored, perchè ùn fate micca à tuttu.

14. Si ùn avete micca dicisu chì tatuu falla, utilizate un sistema simplice. Prima pudete dumandà sè stessu: "Vogliu veru vulemu un tatuu?" Se a risposta hè sì, avvicina cum'è questa: "Quandu ci hè un ochju in a stampa?" Se a risposta hè sì, avete averete bisognu, forsi sì vo avete fattu qualcosa. I sentimenti simili avissiru elicit risposti affirmative à i prublemi nantu à u sangue, di sceni di assassini o di a rapprisintazioni di assassini, animali sfrenziari è di cutidiani. Hè cusì faciule!

15. Anu ancu aiutà à fà a scelta bona nantu à quelli esistenu elementi di pelle scàtate in l'imaghjini, affissendu l'insidi metallici di u cyborg. In casu sì, pensendu currettamente di novu, è se valenu à fà un tatuu, perchè una sunnita una volta, avete cunnuziu a un tulipanu chì porta di questu horror in u vostru corpu.