A rinfurzà l'immunità in i zitelli

Cum'è sapete, l'immunità di i zitelli hè assai più débiles que l'd'un adultu. "Ciò chì hè cundue cù, è cumu si sviluppassi l'immunità in i zitelli? Chì sò l'preparazione per rinfurzarà a so immunità di u zitellu? "- hè assai pussibule chì dumandassi. Intìtelu di risponde à sti quistioni in u materiale di u ghjornu.

Sfortunatamente, pensemu à l'immunità o durante a malatia (avemu u fattu d'esse micca), o in mezu à l'incidenza di ARVI (urgente di rinfurzà). E l'immunità hè quella cosa, chì ùn pudete micca cumprà in istanza. Cusì hè quellu tempu, bevira una pillola - hà prununzia. Ancu l'industria farmacologica di i televigilazioni sustene a ghjurnata opposta. Ma s'ellu tuttu era cusì simplice, ùn ci era micca prubabilmente micca i zitelli in tuttu. Dunque, avemu suggerutu chì avete amparate cumu aumentà a resistenza di u corpu à i malati senza i medicazione.

Strengthening the immunity of the child with remedies folk

  1. Per pudè, perchè, hè necessariu cù correzione di un alimentu di u zitellu. Scacciate da a dieta di u zitellu tutti i prodotti danniggiati (gum, cola, patata, crackers, etc.). Prima, l'alimentariu ùn porta micca uttellu utili à l'organisimu in u crescente, è in seconda, hà debilitatu a difenda di u to figliolu. Hè megliu se un zitellu cunsurta alimenti richi in vitamini - frutti citrati è freschi (col, pepino, bruni, etc.), frutti è biscotti è prudutti di latti.
  2. Pensate à una pianta maravigliosa per un dogrose. Ùn cuntene una gran quantità di vitamini, per rinfurzà l'immunità in i zitelli. Per a so preparazione avete bisognu di dogrose frescu o seccu, acqua è termos. Pour i bachi lavurati in u termu, fate cù l'acqua furiosa. Infused for 10-12 hours (insistendu insistendu in tutta a notte). U ghjornu di u zitellu avissi bevinate almenu 100 ml di salvaje rose nantu à 10 chilò di pesu. Ma a vostra attenzioni chì u cane hè risposta hè un diureticu, è l'urinazione frequenta ùn deveria micca scantu. L'infuzione di u cane hè risparmiata innamuratu, ma si u zitellu hà malatie di rinsula, pudete prima cunsultà u vostru duttore. Inoltre, ùn sò micca sempre bè un beie da u cane rose, avete bisognu perchè annantu. Pudete ancu travagliu un schedariu specificu - bevande tutti l'altre ghjornu, o beviate una settimana - ombra di una settimana.
  3. Scupite un zitellu quand'ellu camina senza scarpi? E quì è in vain! Stimulazione di punti biologichi attivi situati à i pedi di un zitellu, aiuta à rinfurzà l'immunità. Per quessa, hè assai uttellu per camandà pezzu di pezzu in terra nantu à l'istati, sabbia, culori. In u invernu pudete caminariate in casa senza pantanti è calzini (se a temperatura in a stanza hè più di 22 gradi). Ma ùn vanu à l'estremu, ùn cresce micca per sguassà i medichi di u zitellu inghjennatu. Tuttu averebbe sviluppà gradualmente. Hè megliu cumincià à cuddà e so peri in questu modu à l'estiu, per chì a gota di tempurita si trova pocu.
  4. Ci hè un rimediu anticu miricanu, chì aiuta à rinfurzà l'immunità di u zitellu. Per a so preparazione avete bisognu à piglià 1 capu di l'agliu è 100 grammi di ciu lime. L'alli deve essa finamente picatu (pudete passà per un macinatu di carne) è mesturi cù u melatu. Questa mistura hè insistia per una settimana, dopu a quale si deve esse datu à u zitellu 1 cullaretta 3 volte à u ghjornu. Hè megliu se passa durante u manghjatu. Questu rimedià hè adattatu per i zitelli più antichi di 10 anni, è se u zitellu ùn avete micca reazzioni allergii à u melatu.
  5. E, finarmenti, l'ultimi. In l'estiu, ùn sparisce micca u tempu è soldi per a riclaccia di u zitellu. Se tenete a pussibilità di piglià à u mare - grandi! E si non, puderete andà à u paese à a to mamma, o in i venerà per piglià u zitellu à u stagnu. I prucessi d'acqua in cunglisazione cù l'aria fresca sò l'u modu più efficau di rinfurzà l'immunità in i zitelli.