Irritazione nantu à l'orgogliu di u zitellu

Ci hè qualcosa più più prudenza da a peddi di u babbu, sopratuttu l'età di i zitelli? A pelle di u zitellu hè cusì vulnerevule chì esse bisognu d'una cura particulari: l'asciuvamento, soffrenu, l'hidratazione. Ma certi voti, anche tutti i sforzi, a mo mamma scopri chì u zitellu hà un sacerdote russu è un raffu hè statu apparsu. Questu hè quandu s'imbrizione si manifesta, chì prumove inghjuste à u zitellu, è a mamma - l'ansietà è l'emozioni. Parechji parenti novi ùn anu preoccupatu perchè u zitellu hà un pappu rossu è cumu per trattà cun ella.

I cause di irritazione à u papa in i zitelli

I fugliati di a pelle sò assai più più finamente ghjuvuli di l'adulti, per questu ùn pò micca esse realizatu a funzione protettiva necessaria. Inoltre, u so equilibriu àcida hè ridutta. Tuttu chistu aumenta a pussibilità di a penetrazione di i patogeni attraversu i capiglii di a pelle, è ripugneranu ripruducere in a so superficia.

Una di e cose più cumune di redness è rash nantu à u papa in i zitelli hè a reazione à i pasticci. Per via di cuntattu prolongatu cù l'urina, feces è saturazione, a tela di u babbu hè hume è ùn ùn si respira. Allura ci hè raperu di u diaperu o dermatitis di diapere, chì sò carattarizati da e speddi in rigioni chì si ponenu nantu à a superficia di a pelle, à volte cù elementi humectivi. Hè cun intertrighu forte, ancu parechji malati à i sacrificadori di u zitellu.

Ma certi volte l'aspetta d'una rash nantu à i buttiglii di u babbu ùn hè micca ligatu cù u diaper. L'irritazione pò ancu esse una manifestazione di una allergii à l'orgogliu di u zitellu. A tali retazioni hè causata da un novu criaturu per un diaperu, un cleanser, un novu detergentu lavatu lavatu cù una robba nova o cugliera nova. L'alliricizia cum'è piccula vignette russu cù spazii scalinati. Inoltre, ella mette cunfortulu, perchè u picciottu prucia u sacerdotu per via di prufette.

Rash è irritazioni manifesta una allergiatica di alimentariu, o diathesis nantu à u papa di u zitellu, causatu da u latte maternelle o di i nutizie in nutrimenti di u zitellu.

A irritazione di i sacrificadori di u zitellu pò ancu esse pruvucati da i femetti di u latticeu cù a diarrea.

Comu liberà l'irritazione à u papa in i zitelli?

Prima di tuttu, a mamma hà bisognu di u "culprit" di l'aspettu d'irritazione. Per escludiri allergii, deve ricordà chì ella o un untu novu era di manghjà, quale era di novu mezzu per u bacinu è u lavatu. Se trova dinò, un uttimu di a famiglia o un pruduttu alimentariu devandate esse escluditu. Dopu à quella, i genitori avè ad osservatu se u zitellu hà perditu pimples, spots, rashes, vermiculite nantu à u papa. Per trattà irritazioni da allergii, una mamma d'inzirgenti averà seguità una dieta. Se necessariu, bisognu di cambià a marca di diaperi o prudutti di cura. Ma in ogni casu, avete da cunsultà u pediatricu. Si l'alergia hè cunfirmata, u duttore prutege una medicina di antihistamine (fenistil, suprastin, zirtec) cun una dosa adattata à l'età è u pesu di u zitellu. A droga ùn hà micca solu per riducerà l'insulazioni, ma alleanza ancu a prurite, facilitate a cundizione d'u zitellu. Per esse librettu di l'irritazioni nantu à i buttiglii di u zitellu, hè bisognu di cambià u diaperu cusì più freti pi evitari cuntattu prolongatu cù l'urina. Prima di cambià, aghjunghjendu à rinfriscà e nucali, crotch è genitali cun acqua furiosa > crumbs. I speti affettati sò trattati cù inguite o crema, chì anu un effettu di curingu: d-panthenol, bepantene, zinc pomatura, desithin, shipkream.

Boni bathuli d'aria assai: pruvate micca di spiccà u zitellu più freti senza un fugliale. Elimina a inflamazioni aiutà u bagnu cù caldi di erbe (calendula, chamomile, string) o una solu suluzione di permanganate di potassiu (manganese).

In u futuru, i genitori deve esse attenti à e situazioni chì u zitellu u piacè chì u sacerdote hè malatu o cumportamentu fermu. Examine u buttiglii di u zitellu - pò esse irritatu. In situ situ unni u zitellu hè scratching u culo, i parasites ùn sò micca sempre culpè. Questu pò esse un allergiatu alimentariu. In ogni casu, avete contactatu u pediatricista.