A publicità cù mudelli plus-size hè stata chjamata nantu à dui canali di televisiò ... non-format

L'onda di u kittu di u corpu cupria l'utilizatori di u web. Spessu, bellezza di un apparenza pocu spiegata duranti i pagine di pubblicazioni brillanti è ancu mostra a ropa nantu à u podju, ma ancu in mudelli di televisione ùn sò micca in onori.

I prudutti cummirciali da Lane Bryant si rifiutò à pusà nantu à i so catelli di l'aire NBC è ABC. Doppu ch'elli sughjetti di spedizione spessu juru un corpu femminili naked, u prublema ùn hè micca in l'essenza di a publicità, ma in a so esicuzzioni. I ghjurnali Marketers Lane Bryant invitò invitatu i belli grandi + è i invitò à pruvà à e so mutanni.

Ashley Graham, Tara Lynn, Georgia Pratt figghiau davanti à l'audience senza embellishment: formi lush, arrugas, curvaturi di un grande corpu ...

Leghje ancu

Too much beauty!

I rapprisentanti di i caneccini citatini propostu per corriggerà publicità, facenu cambiamenti. Retailer Lane Bryant ùn passava à a censura di a so idea è invece cuntattamente un video nantu à a pagina web.

Sottu à u video, un appellu hè statu fattu per distribui l'annunzii in e rete soziale è attivamente cumentu nantu à questu.

Una settimana passava, - video sensu uriggiannu è biancu recullé 2 millioni di vista. E donne hà dettu attivatu u seguitu è ​​fate mette "cum'è". Sembra chì a marca di lino hà assolutu u so goal. A marca vulia significà à i clienti possittite l'idea chì ogni curva di u corpu femminile hè bella da a natura, senza dipenditu di a dimensione, età è culore. I mudelli cù un parèntesu micca statutu sò stati invitati à participà à una campioni publicitariu solu per illustrà l'idea.