Põltsamaa Castello


Quandu a residenza di u Rè di Livonia, ora u casteddu di a cità estonia di Põltsamaa attrae turistere cù esibiti in parechji medievali, è l'opportunità per andà in a cantina di vinu, induve si trovanu i vini più pruduttivi di varietà varietà. U casteddu culeghjenu sottu u so teatru diversi musei è di galerie, è ancu quì pudete vedere a ghjesgia à ghjustu in u bastione torre.

Storia di u Castellu Põltsamaa

U casteddu in u fiumu era custruitu in a cità estonia di Põltsamaa in 1272. In u XVI secolo, Põltsamaa era a capitale di u Regnu Livoniu è hà avutu u nome Oberpalen. À questu tempu, u Põltsamaa Casteddu funziona a residenza di u duca di Magnus.

In u XVIII seculu. Fu riunificatu in u magnificu palazzu da Woldemar Johann von Lauw. Durante a Siconda Guerra Munniali, u casteddu era abbruciatu, è avà hè pocu da ellu, solu i mure era cunservatu.

Avà in u castellu Põltsamaa ci hè un museu, esposizione di chì cuntanu di a storia di a cità. In u tribunale di u casteddu sò corsi di travagliu, diversi avvenimenti outdoor. Ci hè ancu un puntu di informazioni turistiche. U cumbre di u casteddu include una iglesia, un museu alimentariu, una cantina di vinu, una galerie d'arte è un museu di stampa.

Castellu cumplessu

  1. Chjesa di Niguliste . In u bastimentu turri è in i mura di u Castellu Põltsamaa, sta iglesia luterana hè situata. U so altare, pulpitu, lampi è campane - da a chiesa di l'Università di Tartu. A chiesa hè stata riformata in a fine di u XXu seculu.
  2. Museo Põltsamaa di l'Alimentazione . U museu cuntene a storia di a pruduzzioni alimentari in Põltsamaa. Hà presenta tutti i prudutti (di u periodu sovieti è mudernu) è e tecnulugia per a so pruduzzioni. A nostàlgia per i turisti hè cagiunatu da l'alimentariu per i cosmonauti sòvuli - in tubi.
  3. A cantina . Põltsamaa ùn hè micca ghjustu chjamatu a vincula capitale di Estonia. In a cantina di u castillo Põltsamaa pudete pruvà, ancu cumprà parechji varietà di vini lucali. Tutti i vini sò fatta da e materiale ottene u bacca è l'arbureti d'Estonia.
  4. The Art Gallery pART . A galeria artistica di dui parti hè situata nantu à 200 metri quadru. M. U sò muttu hè "L'arti ùn teme micca di u friddu". E veramente, a galeria hè in una stanza chì detica un attic vache vache.
  5. Estonian Press Museum . Cum'è u so nome implica, u museu accòstanu i visitori cù a storia di stampati estonii.

Dove manghjalli?

In u castellu Põltsamaa hè un cunevimentu di cunventu . U ristrutturà riceve tematichi di noturni cù l'accumpagnamentu musicali, cum'è a notte gourmet. Praticà sicondu i ricetti antichi sò designati per suddisfà u gustu più esiġenti, è e parete medievale di u casteddu crianu una atmosfera unica.

Cumu ghjunghje?

A proximità di u casteddu hè a bus stop "Põltsamaa", induve l'autobus cità di i rotuli Nos. 23, 37, 52 stop. Põltsamaa hè una cità abbastanti compatta, è si avete stabilitu vicinu à u centru stòricu, ùn hè micca difficiuli di caminari à u castellu.