U Castellu di Pane


Micca distanti da a ceca cita di Kutna Hora hè u casteddu medievale di Pane o Zhleby (Zámek Žleby). Si sviluppa nantu à a cima di a muntagna è hè circundatu di un boscu misteriosu, è pareva una casa di cavaliere.

Infurmazioni ghjugna

U palazzu si trova supra u bagnu di u fiumu Dubrava, da quale u nome di u casteddu hè vinutu. In u Czech, "Slag" significa "bocca". A struttura hè una fortezza impregnable, fatta in u stile neoghetticu. U bastimentu appartene à i monumenti architettoniali di u paese.

U Casteddu di Pani hè primu annunziatu in a Repubblica Ceca in u 1289. À questu puntu era custruita una antica citadella chì era pussibata di a famiglia feudali di Lichtenburgers. Per parechji seculi, l'edificu fù ricustruitu è ​​ricustruitu parechji volte. U bastimentu hà acquistatu a so apiculale romantica muderna à a fine di u XIX seculu.

Fondo historique

Duranti l'esistenza, a furtizza cambiassiru cambiantie parechji volte. U casteddu di Castelli hà appartinutu solu per i nobili, ma ancu à l'imperatore di u Sacru Imperu Rumanu - Charles IV. U secondatu più impurtante hè Jan Adam Auersperk. Hà acquistata a struttura in u 1754. I discendenti di Auersperk possu a so struttura per più di 200 anni, finu à chì in u 1945 u casteddu era nationalizzatu da a Repubblica Ceca . Duranti stu piriu, l'ospiti esercitanu 2 maiò reconstructions, grazzi à quale certi elementi di a furtizza eranu fatti in l'stili di stili barocche, renaissance è pseudo-gothic.

Cù u casteddu di Pane, una legenda mistica hè cunnessu. Ci dici chì in u corti vitture una ghisa di una donna hà vistutu in un vestitivu nìttimu. U spectru hè innocu, è appartene à a governare, chì hè mortu, perch'ellu falò da a torre di u palazzu, in u XIX seculu. A strada, stà dettu siguenti i visitanti, per ùn avè micca viola i reguli di cumpurtamentu.

Ciò chì vede in a fortezza?

À l'intrata à u castellu di i turisti Zhleb si trova un cavalieri vistutu di armatura. L'internu di u bastimentu hè chjucu cù a so ricchezza adattazione: i mura sò imbruttati cù intricate ornamentu è pittura di l'arti, è u wallpaper hè fattu di cerva. Duranti l'excursion, i visitanti si facenu acquisto cù tradiziunali tradiziunali è amparate di a vita di l'aristocrazia ceca.

In u territoriu di a furtizza sò situati:

U Casteddu di Pani hè circundatu da un pitturinu ghjurnale inglese in u quali hè furnutu cù una piccula casa è una riserva induve un vinu biancu rara viva. Sicondu u donu, riunione cù questu animali simbulizeghja u cumprimendu di i desideri.

Funzioni di visita

U Casteddu di Pane hè apertu da l'aprili à l'uttrovi da 9:00 a 6:00 piu, mentre chì in a staghjoni cálima i porte di l'istituzione sò chjusu à 19:00. U luni hè u finitu ufficiali. Da nuvembre à marzu, pudete visità u palazzu solu u sabbatu è u ghjennaghju da 09:00 a 16:00.

Hè strettu pruibitu di piglià video è fotografia inside u casteddu. U tarifu hè $ 6 per adulti è $ 4 per i zitelli da 6 à 15 anni. Per a guida di lingua russa, ogni visitore hà deve pagatu $ 3 più.

Cumu ghjunghje?

Da a capitale di a Repubblica Ceca à u castellu di Zhleba pudete truvà in parechje manere:
  1. In car, pigliate a D11, Nos. 38 è 12. A distanza hè di 100 km.
  2. Da u trenu R675, quita di l'stazione Praha hlavní nádraž. A tarifa hè $ 5. Salute à l'istazione Caslav (Caslav), è dopu cambià à u trenu OS 15913, vai à a strada di Zleby.
  3. In busu da l'stazione UÁN Florenc. U viaghju dura à 2 ore.