U museu Richard Wagner


In a chjesa citadina suiza di Lucerna, dirittu à a spiaggia di u Lavu Vierwaldstaet, hè una splutazioni chì da u 1866 à u 1872 u compositore tedesco Richard Wagner hà campatu. In questu locu bellu, circundatu da un locu, u cumpusitori corsi cù a so famiglia è per queste 6 anni hà scrittu unu di i più crescente di i so opiri.

Da a storia

Richard Wagner hè un cumpusitori Germanu brillanti chì à l'età di 53 vinni perseguitatu è attaccatu da i creditors è era furzatu à fughje cù a so famiglia di Munich. A famiglia si trova u so postu silenziu in un locu dispusitivu in i costi di u Lavore Lucerne. In u periodu da 1866 à u 1872 in a famiglia, a figliola di Eva è figliolu Siegfried nascite. Sicondu i mimorii di u cumpusitori stessu, l'annu quandu viranu in Svizzera , hà cunsideratu u più calmu è felice in a so vita. In seguitu, quandu ghjornu in a cità tedesca di Bayreuth, chjamò stu periodu "idillu".

Mentre a famiglia di u cumpusitore campava in questa estate, i so invitati sò u famusu filosufu Nietzsche, re di Bavaria Ludwig II, u cumpusitore Franz Liszt è l'architettu Gottfried Sempre. Forsi, grazia à l'atmosfera tranquillissima è bella natura, u cumpusitori scrivi una numerosa di travagli:

Dopu chì a famiglia si trasfirìu a la cità tedesca di Bayreuth in u 1872, u duminiu era vacanti per un tempu. Solu in u 1931 fù compru da l'autorità di Lucerna per aduprà u Museo Wagner. In u 1943, in u sicondu piso di a spluta, un museu di strumenti musicali hè stata aperta.

Funzioni di u museu

U museu Richard Wagner in Lucerne ocuva cinque camere in a pianura. Hè custruitu parechji esicuzzioni chì dicenu di a vita è u travagliu di stu cumpusitanti brillanti, più premente di i ghjorni chì ellu stava in questa immubilià. Quì pudete truvà l'imàgine è l'imaghjini di a famiglia Wagner, bordu di opere, vestiti è persone persunale, o ancu carte personale è scritte, scritte da u cumpusitore stessu. Ci hè un esposizione in quale l'imprese persunanti di Cosima Wagner - i cô còmudi di u cumpusituri sò riuniti.

U museu hè impannatu cù pitture, archivi è bustuli di famigliali famosi, chì fate u cumpusitore stessu, cum'è dui di i so eminenti visiti - Friedrich Nietzsche è Ludwig II di Baviera. In u centru di u salottu principale hè u grand piano di Parigi "Erar", chì era di Richard Wagner.

In u sicondu pianu di a spluta hè un museu d'strumenti musicali, a perla di quale hè un vechju portable. U manice hè situatu in una di i chjucchi pittoresca di Lucerna, cusì even after the doors of the Wagner Museum vi trova assai experientii piacè. Pudete piglià un passaghju à a sponda di u Lavu di Lucerne o cunnisciutu cun u monumentu di bronzu di Richard Wagner, chì hè statu creatu da Friedrich Schaper. À u tribunale di u museu ci hè un cafe cozy, induve ùn puderebbe micca solu un frenu, ma ancu ammirazioni di i boni vista di e muntagne è u lavu.

Cumu ghjunghje?

A staghjone visitare in u museu Wagner abrau u 15 di marzu è dura à u 30 nuvembre. À questu tempu, pudete truvà quì per i rotti di l'autobus 6, 7 è 8 da l'estazione di ferrovia à a strada Wartegg.