U Royce River


À u cori di u Suviu , a bella cità di Lucerna , chì si trova nantu à a costa di u lavu Vierwaldstättersee, flussi à u fiumu fiumu di Royce. Dintra u paese, oghje u fourth postu più longu è secondu popularità per mezu di i visitori di Lucerna - u primu. Questu ùn hè micca surprisante, perchè a superficia di l'acqua in cumbinazioni cù i paisaghji di muntagna vene assai interessanti è armonii.

In u fiumu Royce in Lucerna, l'excursioni sò spessu realizati. Ricunniscenza privata hè stata annunziata à vela. Crea un ambient romantica inoblizu, cusì cusì stà à a so strada à a so strada à a caccia di u ventu di a caccia di u Catu di Swan si vende parechje amante di l'altri parenti.

Per riferimentu

A durata di u fiumu hè 164 km. L'aria di u so bacinu hè 3425 km². U fiumu scorri da i cantoni Schwyz, Obwalden, Uri, Nidwalden è, sicuru, Lucerne, induve pudemu osservà u segmentu più pintorescu di questu. L'altezza di a cascata di e massi di l'acqua di Roiss hè di 2 km. A furcatura Furkareus, chì hè urdinata da u Passu Fourka, è di Gressardti, urigginati in u Gotthard Pass , formanu a bella Royce, chì fusiona in u Vallu d'Urner. Allora, finu à Erstfeldu stessu, l'acqua di Rois cuntenenu longu à u fondu di i gole, fendu u so passaghju à a chianura à Flüelen, per mezu chì si entri direttamentu in u lavu Firvaldshtete.

Attrazioni

In più di a bellezza naturale, ci sò diversi attrazioni attraversu u Royce River - l'antica ponti di lignu di u Teufelsbrücke (u Ponte di u Diavulu) è u Spreuerbrücke (u Mill or Myakin Bridge). In u spaziu di u primu in u 1898, in u vaghjimu, un monzonniu à un suldatu Russu uccisu in una campi di Svizzia fù scuperta, sculputa in una roccia è vale a pena pagà à i "nostri" citadini. Sproierbrücke , chì era citatu l'ultime, ocu a seconda post più "antica" in Europa. Hè struitu in u XV sèculu. Oghje, puderete vede i ritratti di u pittore Caspar Mehlinger. Tutti anu un mutivu, apodieddu a "Dance of Death". L'imaghjini palesanu l'inevitabilità di a morte di ogni persona è u "consenti" sussegwenti di i so piccati terreni.

À traversu Royce, u ponte di bois di legno in Europe, u Kapellbrücke (Kapelbrücke), hè sbattulata . Hè u ligame trà a "vella" è a "nova" cità. U nome tradisce cum'è "capella nantu à u ponte" o "capale di a capella". Hè struitu in u 1333. Da a strada, hè Kapelbrücke chì hè cunsideratu simbulu di Lucerna. À a notte, i musicisti di strada dumandate quì, è in attu di l'attraversu pò volte oghje miniaturine teatrali.

Dopu passendu u ponte di Kapelbrücke, puderete vede a torre octogonal di Wasserturm. Avà hè una casa di souvenirs, induve pudete cumprà imene cun vede di Lucerna. In generale, una di e ciumi di u fiumu hè imbruttata cù parechji elementi interessanti. Per esempiu, a Catedra Jesuita, chì hè oghji cunsiderata a più bella islezza svizzera in u stilu baroccu. Ancu vedere a ghjesgia di i Franciscani, u Palazzu Cavalier è altre tipu d'edifici di u seculu XVIII, chì serà interessante per vede ancu un turistu in luntanu di a storia di l'architettura. À l'altra parte di u fiumu hè un grandi giardinu, chì i culori brillanti omenu l'agljera di Royce cù a so riflessione in u lettu in pluie, vultendu u fiume in u locu più pintorevicu di Lucerna.

Cumu ghjunghje?

Lucerna hè migliuratu à u trenu. L'estazione di ferru hè situata in u cori di a cità, quì cumincià u segmentu di Lucerne di u Royce fiumu. Lucerna hè una cità petite, perchè hè megliu per passà o, almenu, cù trasportu publicu .