Perchè l'altri pensanu a poligamia?

Probabilmente, ogni donna, almenu una volta in a so vita, senti l'espressione - "l'omi sò poligami". Certi ghjudiziati anu accettatu u crescenu, ma assai più intelligenti di ridere di questa espressione, chì l'omi utilizanu per justificà e so tradimentu. Quante fori sò in Internet, in quali e donne anu trà e so tragedia di u so maritu . Dopu avè lettendu e risposte à quelli rapporti, pudete riri cù tuttu u vostru core, perchè e listesse chì e inghjulazione si cunsiglianu per tollerà è pardunà a tradenza di u vostru maritu amanti, postu ch'elli sò poligami, ma ùn pò micca pisottu nantu à a natura.

Questu hè injustu

Perchè cusì cusì ingiustizia, pudete pensate chì questu hè un slogan feminista, ma un omu chì cambiassi hè chjamatu poligamu, è una donna hè una parolla più rude. Perchè perchè cusì una separazione, assai diciaranu da a natura, ma hè ridestu. Tutte e persone sò i stessi differenzi significati è significati, fora è internamente ùn sò micca osservati. Dunque, questa espressione, hà dettu questu un omu chì ùn puderebbe avè avutu cun altru scusa per a so tarrizza.

A natura hà pruvatu

Cumu miu à l'animali, a fede hà avutu u so propiu è rigala u fede, è u male pò andà in ogni locu è fate tuttu ciò chì vulete. Ci hè chì l'esprissioni - "questa natura" l'omi sò equate à l'animali, quellu di i quali rapprisintanti ci sò quelli chì anu cornu è belli. E anchi si cuminciamu à capiscenu u mondu animali, ci hè necessariu chì u male per accustà à a femina, è ùn hè micca cusì faciule d'esse, hà ritrovu u so modu è partiu. In particulare, in animali di una spezia, u male hè poligamus, allura a donna hè a stessa chì in a vita umana pare chì strana è ridícula. Dunque, paragunendu u cumpurtamentu di l' omi è di l'animali, micca ciò chì ùn hè micca dirittu, ma stranu.

Chì ellu altre puderà justificà?

Arcuni rapprisintanti di u sessu "forti" ùn eranu micca perezzii è trovi, cum'è chì una justificazione scientifica per a so poligamia:

  1. Un omu pensa à u sessu ogni ghjornu 206 volte. Mi piacevule cum'ellu era calculatu, un omu, quandu pensa à u sessu, fate un ticke o press un'altru specialu? Soniu divertitu è ​​falu.
  2. Perchè un omu, tradimentu ùn significheghja nulla, ma una donna ùn pò micca fallu in loveu cù un altru partitu sessuale-altru ridiculu ghjacà chì qualchissia ùn hà micca capitu.
  3. In u corpu femminili, l'hormone di u sessu hè pruduttu constantemente, è a donna pò andà in una decadenza. Fate qualcosa chì hà invintatu è permettenu documentà e so parolle.
  4. Basatu nantu à statistiche, u 52% di e coppiu crede chì una tradizione hè normale è un scandalu per questu ùn hè micca necessariu. Eccu, quì per esse, queste sò solu e parolle, è quandu si tratta di l'affari, in tutti i "propietariu" uniscini è l'attitudine normale à u cambiamentu pò esse sminticatu.

Chì veramente?

Altri statistichi facilitenenu i figuri chì anu sorpresa di l'omi, da chì e donne poligami sò 30% più maiori. I ragiò di l'apparizione di poligamia sò dinò:

Dunque, per dichjarà chì a poligamia hè nativa solu in l'omi ùn hè micca correlatu.

Hè impurtante micca di scurdà di ciò chì pò esse un cambiamentu imprudenti è frequenti di i partinariati, perchè parechji malatii è infizzioni ùn anu micca statu annulati.

Tutti issi espressioni sò inventati da l'omi chì trait anu e so esseneti, ma e donne, insicurati di elli, aiutanu à questu. Allora, quandu si senti da l'omu a frasa chì sò tutti poligamusi è questu hè normale, a natura "chjama", scappò d'ellu, cumu cambiassi a so donna è u cunsiderà un fenomenu normalu.