Gratitensi à i genitori

I paisani sò i nostri populi più impurtanti, perchè ci dettiru vita. Da elli, u zitellu riceve a so primaria è a cunniscenza, tradizione, fidi, sò per ellu una fonti di cunuscenza, moralità, moralità.

Parechji ùn anu micca gratitude versu i so genitori. In a strada sò insulti, temerà, impitàbbili di capiscenu, e parolle spettate. È questu hè una gran pedra in l'anima di un omu. U prucedimentu di reconciliazione pò durà duranti anni. Ma unu deve esse persistente, è sguardate pocu à u risentimentu è a so propria patricia. À u tempu, pudete vedere i motivi è capisce i sentimenti di i genitori. Forsi anu avutu una vita difficulita o ùn avianu micca un rapportu cù i so genitori.

Pruvate cuncilià cù i vostri parenti, migliurà e rilazione, truvate momentu pusitivu, è qualcosa chì vi ringraziu à i vostri paisani, per esempiu, per a vostra vita, ma questu hè più cà ciò chì puderanu dà.

A gratitudi di i zitelli à i genitori pò esse espressi di parechji manere:

  1. Mentali . Ricurdativi solu e so boni qualità è atti. Singling out dignities and extolling them, even if other people do not agree with this. Pensemu à quelli elle hè solu pusitivu.
  2. Parolle . Parlà parenti è genitori cù tenderezza è amori. Dàtene rispunse è rispettu chì vo viaghjate.
  3. Actions . Per attu di decente è honesta, perchè stu pienghje pò esse solu cù i stessi parenti maravigliose. Avete aiutu aiutà i vostri parenti cun aligria, riperta, perch'elli anu cuntentate di cuntattà.
  4. Scrivite una carta di gratitudi à i genitori.

Quandu si liberate di a negatività versu i vostri parenti, esprimianu a vostra gratitudini, vi si sorprenderanu quandu avete rializatu quantu elli avianu fattu per voi. Sì ùn avete micca prontu à vultà à a cunciliativi, pruvate di scrivite una lettera.

Cumu scrivite un aghju gràzie pè i genitori?

  1. E parolle di gratitude à i genitori di i zitelli sianu cuminciati cù u trattamentu offerto: babbu, mamma, amate, guai. Sussu, scrive qualcunu di ricordi caldi o un incident funny, pudete sguassate solu u scopu di sta lettera. Scrivite cù sincerità, se ùn avete micca sensu qualchissia, hè megliu per omità solu in u testu.
  2. Dunque disse per chì vo site appassiunati. In u testu, inserisce i vostri sentimenti è pinsamenti. Se chistu hè a gratitenza di a figliola à i genitori per a criazione di i zitelli, in u testu indiate cumu si simplificà a vostra vita, chì pudete in quellu tempu fate repara in a casa, o lezioni di grandma cun i figlioli aiutau à crià pezzi educati, mentri chì guadà soldi in a famiglia . Ancu s'ellu hè un trifle, marchetu in u testu, i genitori seranu felice.
  3. Ricurdativi di l'avvenimentu divinu da a vita cumuni, chì i ricordi è caru à tutti i membri di a famiglia. Quandu ripruducile, indicate a sperienza chì st'incidente ha fattu nantu à tè. Grazie i vostri parenti per vede u sole, i vostri amare, ciò chì amate. Per i cosi chì sò qualchì volta impurtante.
  4. A fine, scriveru quantu hè cuntentu d'avè tali (indicanu a so dignità) i genitori. Express à elli i parolle di u vostru affettu è l'amore. Pò esse citenu chì si lamentanu chì i dettiru u dulori chì ùn ponu micca sempre aiutà, chì raramente anu vistu. Saria superfluitu per invià à una festa di a famiglia nica. Ùn vi scurdate di fà un abate è basgiate i vostri parenti. Aghjunghjendu a lettera firmendu cù un alcune di i zitelli, chì i vostri parenti chjamanu. Pudete un pocu di voi stessu in a vostra gratitudine. A lettere ùn duverebbe pigliatu assai di tempu, è i genitori ti sentenu necessarii è valenu per voi.
  5. Ricurdativi, quandu a gratitudi à i genitori per l'aiutu o per l'educazione sclusiva di i zitelli spressione una istituzione educazione, e parolle sò scritte nantu à u pianu spusatu è in generale a forma hà a forma di una lettera commendable chì questu testu hè scrittu: caru ___ (nome di i genitori), l'amministrazione di l'a scola aghjunghje a gratitenza per a bona educazione di a figliola (nome, primu nomu) è per a vostra aiuta à a scola. In u fondu di a firma, vicinu à u discielu (direttore, capu maestru, u maestru di a classa) è u stampatore di a scola. Forsi si deve fà u listessu per i vostri parenti?

Per educà à i zitelli grazie, i genitori hanu da esse aghjenti à l'altri, perchè un ziu copie u cumpurtamentu di l'adulti.